A co nowego w kosmetyczce?

08:30
Przede wszystkim nowości nie ma dużo, może dlatego że skupiam się na zużywaniu tej mojej ogromnej kolekcji jaką udało mi się zebrać, a jest tego naprawdę dużo. Jeśli już kupuję to tylko dlatego, iż było mi to bardzo potrzebne, lub coś się po prostu skończyło. 


W końcu udało mi się wykończyć większość podkładów, zarówno tych które się sprawdziły jak i totalnych bubli. Mogłam dzięki temu zakupić produkt widniejący na mojej liście zakupowej od dawna, czyli Catrice, Photo Finish w najjaśniejszym odcieniu 010 Sand Beige. 


Nie wiem ile razy pisałam, że chcę mieć paletkę róży marki MakeUp Revolition Hot Spice w swojej kolekcji - pewnie tysiące! Święta były dobrą okazją, by troszkę się rozpieścić więc stała się moim prezentem, a odkąd ją dostałam stosuję tylko ją, ale za szybko by nazwać ją ulubieńcem. 


Kiedy zaczyna mi się kończyć krem na dzień, który stosuję również pod makijaż mam zawsze problem co wybrać na zastępcę. Tym razem padło na Alantan Dermoline w wersji lekkiej i muszę przyznać, że sporo oczekuję od tego produktu. Zobaczymy jak się spisze. 


Nowościami były także maseczki do twarzy, które otrzymałam w ramach współpracy z marką Dermaglin. Jestem po pierwszych testach, ale przemyślenia opiszę oczywiście w recenzji. 


W drugiej paczce stycznia znalazły się produkty Semilac do manicuru hybrydowego od Diamond Cosmetics Poland

38 komentarzy:

  1. Ten podkład z catrice ostatinio często widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również się tyle na niego napatrzyłam, że postanowiła spróbować :D.

      Usuń
  2. Podkład często widzę i dziewczyny chwalą:) róże bardzo ładnie wyglądają i kolorystyka zróżnicowana,więc super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej też będę chwalić ten podkład, gdyż naprawdę mnie zaskoczył. :) Róże są piękne, jak zobaczyłam kolorystykę to wiedziałam, że musi być moja. :)

      Usuń
  3. Też mam tą paletkę róży, tylko w innych kolorach :) fajna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te kolory są idealne więc ubóstwiam :).

      Usuń
  4. ciekawy ten podkład, nie słyszałam o nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że poznasz lepiej z recenzją :).

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego z tych produktów, ale ta paleta wygląda zachęcająco :D

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam więc do zapoznania się z nimi ;).

      Usuń
  6. ja ostatnio też oszczędzam się w kosmetycznych zakupach. Jestem ciekawa tych lakierów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko o manicurze hybrydowym już niedługo. :)

      Usuń
  7. Ja z Catrice mam ten drugi podkład do cery mieszanej . Jestem bardzo zadowolona.A te hybrydy są juz na mojej liście zakupów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Catrice mnie zaskakuje jakością swoich produktów. :) Lakiery warte zakupu :).

      Usuń
  8. Alantan uwielbiam, nie raz mnie ratował. Makeup revolution uwielbiam ich serduszko do policzków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w tracie testów kremów, więc na razie zbyt dużo nie napiszę. Będę musiała się zaopatrzyć w inne produkty tej firmy :).

      Usuń
  9. ciekawa jestem tego podkładu z Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Niech tylko skończę testy i będzie recenzja :).

      Usuń
  11. Z hybryd z pewnością będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To czekam na opinię podkładu catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam te lakiery hybrydowe i są napreawde godne polecenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również tak uważam, a jestem po pierwszym użyciu. :)

      Usuń
  14. świetne zakupy! :)
    zapraszam donie
    moze zaobserwujesz?
    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.