Ulubione posty końca roku

08:30
Obecnie wszystko jest ostatnie bo rok nieuchronnie się kończy. Dziś w ten ostatni dzień przed rozpoczęciem się nowego, przez otworzeniem się nowych drzwi przekonajmy się jakie posty były najpopularniejsze. 




Zakupy, a raczej powinnam napisać nowości, nadal cieszą się ogromną popularnością, bo mnie niezmiernie zadowala, szczególnie, że ostatnimi czasy udało mi się nie tylko zdobyć parę rzeczy, ale i zainwestować trochę. 



Kosmetyczne podsumowanie roku. Dopiero pisząc ten tekst, zdałam sobie sprawę jak dobry był to czas pod względem kosmetycznym. Oby następne były jeszcze lepszy. 



Wielkie zaskoczenie dla mnie w tym zestawieniu. Niestety na jakiś czas będę musiała zawiesić takie posty, gdyż moje pazury od pracy po prostu popękały i muszę sobie w spokoju odrosnąć. 



Lubię pisać dla Was poradniki, wtedy czuję, że naprawdę przekazuję wiedzę, którą udało mi się zdobyć będąc samoukiem. Dlatego też widząc popularność tych tekstów, buzia się sama uśmiecha. 



Produkt, który zostanie ze mną na bardzo długo. Nie tylko dlatego, że jest on świetnym specyfikiem, ale przede wszystkim ze względu na ogromną pojemność. 

Wszystkie przeczytane? ;) 

17 komentarzy:

  1. Oj nie wszystkie... Ale nadrobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niczego nie miałam, muszę poznać te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  3. idę poczytać o zmatowieniu pomadek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja musze w końcu APISa poznać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio bardzo długo polowałam na złoty lakier i w końcu znalazłam, Twój jest bardzo podobny do tego mojego z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też nowości są zawsze w pierwszej 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy cieszą się jednak największą popularnością ;)

      Usuń
  7. ooo ciekawy ten enzymatyczny peeling gruszkowy z Apis, miałam kiedyś żurawinowy i był bardzo dobry, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.