Przywołanie lata na paznokciach

08:30
Tak naprawdę to powinnam wykonać oraz pokazać Wam coś bardziej świątecznego ze względu na zbliżanie się tego okresu. Postanowiłam jednak tego nie robić, a przywołać na swoich paznokciach powiew lata oraz ciepła, którego ostatnio nam tak brakuje. 


Z pomocą przyszedł mi egzemplarz lakieru od Miss Sporty z serii Clubbing colours Quick Dry o numerze 326. Odcień koralu z minimalną domieszką różu to bardzo energetyczny, wyrazisty i moim zdaniem letni kolor.


Buteleczka o pojemności 7 ml, kosztuje około 6-7 zł i dostępna powinna być w każdej szafie marki. Pędzelek jest dość szeroki oraz zaokrąglony, co bardzo mi odpowiada, ponieważ nakładanie produktu przebiega szybko, sprawnie, a i mogę dojechać praktycznie do swoich skórek.
Można odnieść wrażenie, że dla pełnego krycia wystarczy jedna warstwa. Jest to niestety mylne wrażenie. Najlepiej kwestia ta prezentuje się po drugiej warstwie.



Dobrze współpracuje z moim top coatem, nie buntując się przy schnięciu, które mogę nazwać przyzwoitym, ale nie błyskawicznym.
Trwałość także nie należy do wybitnych. Może i nie odpryskuje, ale nawet przy zabezpieczeniu top coatem, błyskawicznie znika zakładka i końcówka. Co do reszty nie mam zastrzeżeń. 



Mimo wszystko jest to naprawdę piękny kolor, który w zależności od światła może wyglądać nawet jak pomarańcz. 

Znacie te lakiery? 


32 komentarze:

  1. Ja często maluję paznokcie na czerwono - to uniwersalny kolor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgodzę się, ostatnio stosuję to coraz częściej :)

      Usuń
  2. czerwień to mój ulubiony kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi taki kolor właśnie kojarzy się ze Świętami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy :). Mi święta kochają się raczej z bardziej ciemnymi i intensywniejszymi kolorami ;).

      Usuń
  4. uwielbiam czerwień na pazurkach :) dawno nie miałam! o!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię lakiery Miss sporty - na moich paznokciach trzymają się całkiem nieźle :)
    Ten kolorek bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor ;) mam jeden z tej firmy i jestem z niego bardzo zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te lakiery i jedynie co mi się w nich podoba o pędzelek. Zawiodłam się na tych lakierach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwień na paznokciach zawsze robi wrażenie, ale osobiście nigdy nie miałam jej na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda ;) a ten kolor wygląda nie tylko 'letnio', ale i 'świątecznie', więc jest jak najbardziej na czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi że tak sądzisz, ale jednak do wigilijnego stołu preferuję klasyczną czerwień :P.

      Usuń
  10. Latem często noszę takie odcienie, śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja czerwień lubię nosić całym rokiem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bosko wygląda! Muszę się wybrać po niego do drogerii :)
    Mam małe pytanko, jak dbasz o paznokcie? :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.