Pazur w odcieniu starego złota od Golden Rose

08:30
Znacie moje ciągoty do złota. Uwielbiam ten kolor w makijażu, szczególnie w połączeniu z moimi blond włosami i niebieskimi oczami. Wiecie też, że nie przepadam na brokatowymi lakierami, ale pomyślałam sobie, że coś złotego na pazurach by się również przydało. Oto kolejna propozycja od Golden Rose pochodząca z linii Care & Strong o numerze 138.


Opis:
Jest to seria wysokiej, jakości, niezwykle trwałych, szybkoschnących lakierów z utwardzaczem. Specjalna receptura wzbogacona w substancje odżywcze zapewnia paznokciom ochronę i siłę.

Wybór kolorystyczny linii jest oczywiście bardzo bogaty - wszystkie możecie podejrzeć tu. Buteleczka zawierająca 11 ml kosztuje od 4 do 6 w zł, w zależności od punktu sprzedaży. 
Utrzymana w prostokątnych klimatach nakrętka z pędzelkiem może czasami denerwować przy malowaniu, bo nie chce się ułożyć w dłoni, ale idzie się do tego przyzwyczaić. Wcześniej wspomniany pędzelek jest odpowiedniej wielkości, zdobył u mnie plus przez niezbyt kwadratowe zakończenie, dzięki czemu nie mam problemu przy malowaniu. 
Lakier posiada idealną konsystencję, dzięki której jedna warstwa pokrywa całkowicie płytkę paznokciach, bez żadnych prześwitów czy smużeń. 


Zaskoczył mnie szybkością wysychania, ponieważ w błyskawicznym tempie można powrócić do swoich zajęć. Wielkiego plusa zdobył również za trwałość, gdyż nawet nieutrwalony żadnym top coatem potrafi na moich paznokciach pozostać przez cały tydzień w nienaruszonym stanie. 
Bardzo lubię malować sobie nim jeden czy dwa paznokcie, przez co cała kompozycja wygląda bardziej oryginalnie, a odcień starego złota pięknie podkreśla dłonie. 

Lubicie takie lakiery? Jakie dokładnie? 

P.S. Malutkie ogłoszenie
Nigdy nie robiłam przerw od wrzucania postów nawet jeśli wyjeżdżałam, ale w tym przypadku jest inaczej. Mam nadzieję, że wybaczycie mi moją małą nieobecność do wtorku, kiedy to pojawi się następny post. 

29 komentarzy:

  1. ładny kolor, dla mnie ważne że się długo trzyma! udanego wyjazdu życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też się to bardzo liczy. Dziękuję ślicznie :).

      Usuń
  2. Nie mój kolor niestety ... :) Ale przydałby się do wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie u Ciebie wygląda, masz śliczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolorek, ale nie wiem czy u mnie sprawdziłby się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. do mnie nie szczegóolnie przemawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu się wszystko będzie podobało ;).

      Usuń
  6. Kochana nominuję Cię do Liebster Blog Award- Super blog :) A więcej szczegółów tutaj: http://madziatestuje.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award-madzia-testuje.html
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo dobrego słyszałam o lakierach GR :) Udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.