Wibo, 1Coat Manicure nr 14

08:30
Było dosłownie o wszystkim: o pielęgnacji, o kolorówce, porady i tak dalej. Pytanie brzmi: a co z paznokciami?! Naprawiam swój błąd i teraz postaram się bardziej systematycznie napisać coś o jakimś lakierze.



Nadszedł okres jesienno-zimowy i muszę przyznać, że pierwszy raz naszła mnie ochota na ciemniejsze odcienie na paznokciach, za którymi wcześniej nie przepadałam. Marzył i marzy mi się nadal odcień śliwki, mam nadzieję, że w końcu znajdę coś godnego uwagi, ale w między czasie trafiła do mnie buteleczka pochodząca z nowej serii wydanej przez markę Wibo. Od razu w oko wpadł mi burgund (chociaż jakieś przebłyski fioletu ma), który w systematyce nosi numerek 14. 

Ta prostokątna butelczyna, zawierająca 8,5 ml produktu, kosztowała coś około 7 zł. Wszystkie nowe serię są oczywiście dostępne w szafach Wibo, które dostępne są w każdym Rossmannie, ale trzeba się liczyć czasami z wykupionym asortymentem. 
Lakier ma odpowiednią, niezbyt rzadką konsystencję. Pędzelek jest dość wąski, przez co trzeba się troszeczkę namachać, ale zapewnia on jednocześnie precyzyjną aplikację. Przeszkadzać w malowaniu może jedynie prostokątna zakrętka, ponieważ czasami wydaje się, że źle leży w dłoni. 


Producent określa go, jako ,,jednowarstwowy lakier do paznokci" i rzeczywiście tak jest. Jedna warstwa daje całkowite pokrycie paznokcia, bez smużenia czy prześwitów. Jednakże, aby wydobyć ten piękny kolor konieczne są dwie warstwy. Wysycha dość szybko, nawet, jeśli nałożymy na niego top coat.
Minusem w tym wszystkim jest trwałość, gdyż, jeśli nie nałożymy na niego warstwy utrwalacza to pozostanie na paznokciach w nienaruszonym stanie przez jakieś dwa dni. Z top coatem, bez poprawek wytrzymuje znacznie dłużej, bo 4-5 dni. Przy takich ciemnych kolorach należy pamiętać o namalowaniu zakładki. 
Mimo wszystko mogę śmiało stwierdzić, że jest to jeden z moich ulubionych, jesiennych kolorów. 

Jak malujecie paznokcie na jesień? Ulubiony kolor to...? 

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek :) Ja jesienią chętniej sięgam po czerń czy ciemny fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerń już te była, a fiolet chcę ale podobny do śliwki! :)

      Usuń
  2. mam ten lakier z wibo ;-) fajna czerwień na jesień ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Prawda, bardzo odpowiednia, niedługo będzie o kolejnej :).

      Usuń
  3. Ładny kolorek :) Z tych lakierów ma numerek 13. i praktycznie niczym innym nie maluję paznokci ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja również teraz mam biel i pomarańcz na paznokciach, ale na ciemne mnie również teraz nachodzi :).

      Usuń
  5. ładny kolor ;) ja na jesień lubię pastelowe kolorki

    OdpowiedzUsuń
  6. nawet ładny kolor, mam podobny ;) mój ulubiony kolor to niebieski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemny niebieski na jesień - to też jakiś pomysł :D.

      Usuń
  7. u mnie osttanio króluje brak jakiekolwiek lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolor i idealnie pasuje na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda ten lakier u Ciebie, ale preferuję troszkę inne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja maluję paznokcie na różne kolory niezależnie od pory roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój odcień z tej serii niestety nie kryje przy jednej warstwie, ale fajnie, że z tym jest inaczej :) Kolor na jesień idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój ulubiony kolor na jesień to bordowy. :) Ewentualnie uniwersalne beże i pudrowe róże w połączeniu ze złotymi dodatkami: brokaty lub broszki.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.