Postowe top 5

08:30
Dziś kończymy podsumowanie listopada zestawieniem pięciu najlepszych postów. Dowiemy się co czytaliście najchętniej. 


Przyznam, że nie jest to dla mnie zaskoczenie, ponieważ i dla mnie jest to numer jeden tego miesiąca. Pierwsze podejście do olejków, a takie udane. Będę musiała dalej kontynuować tą historię. 





Podkład, którego obecnie używam, ale będę się niezmiernie cieszyła jak będę mogła go wymienić na coś rozświetlającego, ponieważ mat zaczyna mnie już denerwować. 






Ulubieniec, którym pewnie pozostanie na bardzo długo. Zakochałam się w tym kolorze, ale żeby nie wpaść w rutynę oraz nudę muszę go wymieniać. 







4. E.G.F maska hydrożelowa 
Niezmiernie się cieszę, że przypadły Wam do gustu teksty z azjatyckimi maseczkami, które podbiły moje serce. Proste w obsłudze, potrafią czynić cuda, więc serdecznie je polecam. 






Produkt nie kończący się przez swoją gramaturę. Podejrzewam, że długo będę go zużywać. Mimo to, lubię jego nawilżenie, które jest odpowiednie dla mojej skóry, ale pewnie na zimę będę musiała kupić coś innego. 

19 komentarzy:

  1. Hmmm.. chyba jednak skuszę się na niego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery Golden Rose za mna od dawna chodzą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam parę sztuk i zawsze jestem zadowolona :).

      Usuń
  3. olejki evree bardzo mnie kuszą a, lakier jest śliczny ;) uwielbiam czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam różaną wersję olejku . Evrēe, jest super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny kolor lakieru *.*

    http://emilllka.blogspot.com/2014/11/diy-zakdka-do-ksiazki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery z GR są rewelacyjne, ale ostatnio ciężko mi je gdziekolwiek dorwać... z Eveline polecam też korektor w sztyfcie :>

    Zapraszam na swojego nowego bloga, proszę o porady! :) plimental - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier ma śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. olejek z Evree uwielbiam, świetnie się u mnie sprawdza. A lakier z GR ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten olejek z Evree musze koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te olejki z Evree są świetne :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.