Pierwsze denko po przeprowadzce

08:30
Torba, w której zbieram wszystkie zużyte opakowania, aż mnie wołała by w końcu zaprezentować co w niej zaległo od czasu przeprowadzki. 



1. Dwa opakowania toniku Ziaja, Liście Manuka (recenzja)
Wspominałam już, że jestem w trakcie trzeciego opakowania. Nie zmieniłam nic, ponieważ chciałam sprawdzić dalsze właściwości. Postaram się to ująć w jakimś osobnym poście.
Czy do niego powrócę? Raczej tak, ale po przerwie. 


2.  BeBeauty, mleczko nawilżające (recenzja)
To stały element chyba każdego projektu denko. Zużyłam niezliczoną ilość opakowań tego produktu, ale zastanawiam się nad jakimś powiewem świeżości. Polecacie jakieś mleczko?
Czy do niego powrócę? Zdecydowanie, tak. 
3. Pilarix, krem mocznikowy (recenzja)
Kocham i ubóstwiam ten krem. Gdyby nie jego cena, to nie używałabym nic innego na moje podrażnione od depilacji łydki.
Czy do niego powrócę? Chciałabym. 


4. Goldwell Dualsenses Curly Twist, 2-fazowa odżywka bez spłukiwania (recenzja
Bardzo dobra odżywka do włosów kręconych. Będę ją naprawdę mile wspominać. Ostatnio zauważyłam, że można ją zakupić w drogerii Hebe.
Czy do niej powrócę? Nie wiem. 
5. Schwarzkopf BC Moisture Kick, silnie nawilżający odżywka dwufazowa (recenzja)
Ta odżywka jest chyba lepsza od tej wyżej. Mogłaby się nie kończyć. Spełniała w pełni oczekiwania moich włosów i sprawiła, że przekonałam się do tego typu produktów. Chyba jednak odstawię odżywki z kremie.
Czy do niej powrócę? Pewnie nie, a chciałabym. 


6. DLA Kosmetyki, Niszcz Pryszcz (recenzja)
Najlepszy krem przeciwtrądzikowy jaki do tej pory miałam. Cudo, które jest mieszane własnoręcznie przez Panie prowadzące tą firmę. Zawsze będę im wdzięczna za to, że przez jakiś czas miała piękną, wręcz idealną i katalogową cerę.
Czy do niego powrócę? Zdecydowanie, tak. 
7. AllePaznokcie, Top Coat Matt (recenzja)
Niestety zgęstniał w połowie opakowania i przestał być zdatny do jakiekolwiek użytku. Szkoda, bo teraz nie mam nic matowego.
Czy do niego powrócę? Nie. 
8. Bourjouis, Healthy Mix, podkład (recenzja)
Mój jak do tej pory ulubiony podkład. Żałuję, że ma wysoką cenę, gdyż bym go odkupiła, ale dzięki temu też wypróbuję inne dostępne produkty na rynku.
Czy do niego powrócę? Kiedyś na pewno. 
9. Lovely, Curling Pump Up Mascara (recenzja)
Świetny tusz, który spełnia całkowicie moje oczekiwania. Kupiłam już drugie opakowanie i pewnie nie ostatnie.
Czy do niego powrócę? Oczywiście, że tak. 
10.Tona płatków kosmetycznych, których przedstawiać nie muszę. 

I tak oto prezentuje się pierwsze denko z Torunia.

22 komentarze:

  1. Kilka kosmetyków znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jednego opakowania toniku ziaja nie mogę zużyć do końca, a Ty już masz trzecie opakowanie:P

    OdpowiedzUsuń
  3. trochę się uzbierało :) zaciekawiłaś mnie tym krem DLA

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore denko- uwielbiam ten tusz do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam pierwsze opakowanie toniku z ziaji i narazie fajnie mi się sprawdza :) Z tuszem Lovely się nie polubiłam. Ostatnio w drogerii Jasmin oglądałam ten krem 'niszcz pryszcz' i zastanawiałam się, czy jest dobry. Rozumiem, że polecasz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że polecam! Skoro wyczyścił moją skórę to jest fantastyczny! :)

      Usuń
  6. tonik z Ziaji bardzo lubię, ja swoje opakowanie używam od ok 2 miesięcy 2 razy dziennie i mam ok poły jeszcze, a tu dwa opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie schodzi dość szybko, może dlatego że nie używam tego przeklętego atomizera :P.

      Usuń
  7. ładne denko, nic nie miałam z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pilarix bardzo lubię, Manuki jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  9. http://fashion-beautynails.blogspot.com/2014/11/5-losowanie-kartek-swiatecznych-kilka.html Zapraszamy , możesz dostać od nas kartkę świąteczną.! <3 :* + może obs za obs , jeśli tak to zaobserwuj i napisz u nas , a my się na pewno odwdzięczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam jedynie mleczko z Biedronki, ale wolę micelka :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.