Kącik z Hairstore: Goldwell, Dualsenses Curly Twist, szampon i odżywka do włosów kręconych

W zeszłym miesiącu Kącik z Hairstore ponownie opiewał w nawilżenie, a teraz zajmiemy się troszkę innym tematem, bowiem bardzo specyficznymi włosami kręconymi. Jak byłam malutka to miałam praktycznie afro na głowie, teraz pozostały mi delikatne skręty, które bardzo lubię podkreślać i źle się bez nich czuję, dlatego też nie prostuję włosów. Tak jak zawsze na pierwszy ogień idzie podstawowa pielęgnacja.


Goldwell Dualsenses Curly Twist, szampon do włosów kręconych 


Opis:
Dzięki ekstraktom z bambusa oraz technologii Microfluid szampon Goldwell Dualsenses Curly Twist doskonale oczyszcza włosy, dostarcza im odpowiedniego nawilżenia oraz sprawia, że łatwo się rozczesują. Twoje loki będą widocznie lśniące, elastyczne i pełne sprężystości. Kosmetyk przeznaczony jest do pielęgnacji zarówno naturalnie kręconych włosów, jak i tych po trwałej ondulacji. 

Plastikowa buteleczka, zawierająca 250 ml, została wykonana z świetnej, jakości plastiku. Mam jednak wrażenie, że jest on odrobinę za twardy, ponieważ gdy produkt się kończy, a chcemy go wydobyć ze środka to ściskanie opakowanie trochę męczy.
Producent zastosował maksymalnie higieniczne otwarcie, czyli wystarczy nacisnąć na denko, a ukazuje się malutka dziurka dozująca.
Do zakupienia - tu - w cenie 29,99 plus przesyłka.
Szampon ma bardzo gęstą oraz treściwą konsystencję. Kolejny, który należy do tych mocno oczyszczających oraz ciężkich, więc włosy cienkie mogłyby zostać obciążone. Ma niebieskawe zabarwienie i intensywny, ale niedrażniący słodko-kwaśny zapach, który niby utrzymuje się na włosach, aczkolwiek wtedy staje się bardzo delikatny. 


Jeśli chodzi o kwestię wydajności to w tym przypadku wypada dość przyzwoicie. Szampon zaczęłam stosować dokładnie 27 września, w więc minął miesiąc, a nawet więcej, a on się nie kończy i kto wie czy nie posłuży mi do końca listopada. Przyczyna się do tego fakt, iż mimo swojej gęstości, wystarczy odrobina, aby dobrze się pienił.
Jak większość tego typu szamponów fantastycznie oczyszcza włosy ze wszystkiego, co może się na nich znaleźć. Nawilżenie, jakie zapewnia jest jednak bardzo małe i koniecznie po nim trzeba użyć jakiejś odżywki. Troszkę plątał mi włosy z tyłu, ale nie w stopniu, który by mi przeszkadzał. Nadrobił tym, że włosy się nie puszyły, lśniły zdrowym blaskiem. Pięknie podkreślał skręt dodając większego uroku mojej fryzurze i ten efekt naprawdę mi się podobał, nadal podoba. Loczek był sprężysty, elastyczny, nie opadał w ciągu dnia. Tym samym szampon nie obciąża.
Skóra głowy także nie stawiała żadnego oporu. 

Goldwell Dualsenses Curly Twist, 2-fazowa odżywka bez spłukiwania 


Opis:
·         Produkt zawiera ekstrakt z bambusa
·         Dwufazowy spray pielęgnujący włosy, doskonale nawilża i poprawia rozczesywalność
·         Natychmiast odczujesz i zauważysz wzrost sprężystości i elastyczności na włosach kręconych i po trwałej dzięki Curl System z ekstraktem z bambusa połączonym z Instant Microfluid Technology.
·         Dwufazowy spray pielęgnuje włosy, zapewnia nawilżenie i poprawia rozczesywalność - dla widocznie skręconych, lśniących loków i uczucia elastycznych, pełnych sprężystości włosów.
·         Chroni przed ciepłem suszarki.

Dopełnieniem każdego szamponu musi być odżywka. Jak wicie ja pokochałam te 2-fazowe, bez spłukiwania przede wszystkim za oszczędność czasu i lepsze efekty.
Jak każdy produkt tego typu należy do stosować na wilgotne włosy, a przed każdym użyciem dobrze wstrząsnąć, aby warstwy się połączyły. 


Buteleczka z atomizerem o odpowiednim rozprysku, który czasami potrafił się zacinać, posiada 150 ml. Do kupienia - tu - za 32,50 plus przesyłka.
Ta cudowna woda o niebieskawym zabarwieniu ma praktycznie taki sam zapach jak szampon, aczkolwiek przy spryskiwaniu można było wyczuć alkohol.
Jak widzicie na zdjęciu, prezentuję Wam już pustą butelkę, którą wyjęłam z projektu denko. Produkt wytrzymał ze mną przez dokładny miesiąc, przy co do zasady myciu głowy, co dwa dni. 
Przypadła mi szczególnie do gustu za zwiększenie stopnia nawilżenia włosów, którego zabrakło przy szamponie. Włosy stawały się miękkie, mięsiste oraz wygładzone. Skręty nie zostały w żadnym wypadku obciążone, ale dodatkowo podkreślone. Ułatwiała mi troszkę rozczesywanie kołtunów z tyłu. Nabłyszczała również całość, dając efekt zdrowych i pięknych włosów. 

Jeśli posiadacie włosy kręcone, wymagające odpowiedniej pielęgnacji to mogę śmiało te produkty polecić. Ja na pewno będę teraz stosowała odżywki bez spłukiwania i szukała wśród nich perełek, ale to jak wykończę wszystkie inne specyfiki, jakie posiadam. 


23 komentarze:

  1. Typowo kręconych włosów nie mam, ale ciekawią mnie kosmetyki Goldwell;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdziły, więc z chęcią wypróbowałabym inne :).

      Usuń
  2. produkty nie dla mnie, ale do innych typów włosów interesują mnie produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przejrzeć co mają do zaoferowania :).

      Usuń
  3. Zawsze chciałam mieć kręcone włosy, a tutaj proste(prawie) druty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś miałam pierścionek na pierścionku, teraz pozostał delikatny skręt i tęsknie ta tamtymi włosami. :)

      Usuń
  4. zainteresował mnie szampon do włosów kręconych Goldwell bo sama mam taki typ,

    OdpowiedzUsuń
  5. taki szampon byłby idealny dla moich kręconych włosów :) niestety na rynku mało jest szamponów które rzeczywiście potrafią zadbać o włosy kręcone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni się z Tobą zgadzam. Ten szampon świetnie się sprawdza do takiego typu włosów.

      Usuń
  6. Oo coś dla moich włosów kręconymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz tak jak ja kiedyś loczki, teraz skręt tylko : c dla mnie ten szampon odpada, bo niestety ale unikam szamponow z silikonami, a odżywki dwufazówek rzadko kiedy używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi silikony na szczęcie na szkodą, a wręcz pomagają. Takie odżywki u mnie sprawdzają się lepiej niż kremowe odżywki :).

      Usuń
  8. Produkty wydają się być interesujące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię taki dozowniki na klik :) Ale akurat nie mam kręconych włosów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również lubię takie rozwiązanie dozowania produktu :).

      Usuń
  10. Nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam włosy raczej prostek, więc nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.