Jesienna czerwień na paznokciach z Golden Rose

08:30
Kontynując moją jesienną fascynację ciemnymi kolorami na paznokciach, zauważyłam, że w mojej kolekcji brak czerwieni i  to jakiekolwiek czerwieni. Zaszłam, więc do małej drogeryjki, którą mam niedaleko uczelni i wprost z kubełka zawołała mnie 10,2 ml buteleczka lakieru marki Golden Rose z serii Colour Expert o numerze 35. 


Trafiłam w dziesiątkę, ponieważ lakier ten odpowiada mi pod każdym względem. Przede wszystkim posiada nie za szeroki pędzelek o owalnym zakończeniu, który idealnie pasuje do mojej płytki i mogę praktycznie dojechać do skórek.
Jedna warstwa pokrywa paznokieć całkowicie, bez smug czy prześwitów, a kolor, jaki uzyskujemy jest identyczny jak w opakowaniu. Dodatkowo bardzo podoba mi się jak prezentuje się na paznokciach, podkreślając zadbane dłonie. Chyba całkowicie zrezygnuję z jaśniejszych odcieni czerwieni. Posiada również ładny błysk, którego nie traci. 
Wysycha w całkiem szybkim tempie, szczególnie, że nie musimy malować dwóch warstw. Szczególnie dobrze utrzymuje się zagruntowany top coatem, ubytki zauważyłam dopiero po 5-6 dniach, ale bez utrwalacza również tragedii nie ma. 


Muszę przejrzeć inne kolory z tej serii, może znajdę swoją wymarzoną śliwkę. 

48 komentarzy:

  1. Nie do końca mogę się przekonać do takich kolorków na paznokciach u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie mogłam, ale nastąpił przełom :P.

      Usuń
  2. To wlasnie taka czerwień ktora kocham! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero pokochałam, ale z nią zostanę :).

      Usuń
  3. wolę jaśniejszą czerwień, ale chętnie zobaczę śliwkę, jeśli znajdziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mocna czerwień, preferuję ciut jaśniejsze, ale ta też mogłaby być:) o tak znajdź śliwkę, jest to bardzo ładny jesienny wg. mnie kolor na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwieeeeelbiam takie kolory na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna. Takie nawet bardziej bordo. Lubię takie na jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem fanką lakierów GR :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio przyglądałam się temu lakierowi, nie kupiłam bo nie miałam pewności czy mi się spodoba na moich paznokciach - wygląda ciekawie, chyba muszę mu się mocniej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ten egzemplarz aż wołał by go kupić :D.

      Usuń
  9. Kocham czerwień na paznokciach. Chociaż ta jest dla mnie troszkę za ciemna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje preferencje, które jak najbardziej szanuję :).

      Usuń
  10. Piękny :) Świetny na paznokcie u stóp - sam seks:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się taka ciemna czerwień, na jesień super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O czegoś takiego szukam! muszę sie przejść po ten lakier.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na jesień idealna, podobny odcień jest też w serii Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. Przyglądałam się obu wersjom ale Rich Color mają mniejszą trwałość niestety więc padło na ten i nie żałuję :).

      Usuń
  14. Piękna czerwień :) Bardzo lubię lakiery z tej firmy :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ubóstwiam lakiery z Golden Rose - świetna i niedroga firma :) A kolorek świetny, sama muszę się w niego zaopatrzyć, bo pokończyłam już swoje czerwienie :)

    zapraszam też do siebie: juicy-raspberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie z Twoim komentarzem :).

      Usuń
  16. Z tej serii to mi się wszystkie podobają :D

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.