Blogowy roczek!

08:30
Mamy 19 listopada, więc równo rok temu wrzuciłam swój pierwszy post. Zakładając bloga nie myślałam, że pochłonie mnie to do reszty i stanie się to moją wielką pasją. Mam zamiar nadal rozwijać się w tym kierunku i zamęczać Was tonami recenzji. 


(źródło: google.pl)

Muszę też przyznać, że wiele rzeczy przeszło moje najśmielsze oczekiwania, ponieważ nie myślałam że po roku blog będzie miał 169 obserwatorów. Wszystko poparte liczbą 3209 komentarzy i 43 317 wyświetleniami strony. W tym czasie napisałam dla Was 195 postów. Wszystkie statystyki, są na stan z wtorku, 18 listopada, ponieważ w środę nie dałabym rady napisać z rana tekstu.
Dodatkowo powstał fanpage na facebooku, nagrałam także kilka audycji w związku z współpracami. Naprawdę był to dobry i owocny rok. 


Wszystkim który mnie wspierali i nadal to robią należą się ogromne podziękowania, również za zrozumienie tego jak ta strona jest dla mnie ważna. Wielkie podziękowania wędrują także do Was, ponieważ bez czytelników, bloger nie istnieje. 
DZIĘKUJĘ! 

28 komentarzy:

  1. Gratulacje :-) i życzę kolejnego owocnego roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje. Oby więcej takich lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! :) u mnie roczek dopiero w styczniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje i życzę dalszej owocnej pracy nad blogiem :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i oby było sporo kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!! Wielu inspiracji, weny twórczej i łatwości w pisaniu! :D

    Obserwuję od dawna, czy mogłabym liczyć z Twojej strony na to samo? :)
    http://luxwell.blogspot.com/2014/11/2.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje!!! i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.