Nowość od Evrēe - współpraca

Dzisiaj szybciutko i treściwie. Wczoraj przyszła do mnie paczuszka w ramach nowej współpracy z marką Evrēe. Nie miałam jeszcze okazji stosować produktów tej firmy, więc tym bardziej się cieszę. 


Wysłano mi zupełną nowość, należącą do linii luksusowych olejków do twarzy. Otrzymałam rekonstruktor do twarzy, szyi oraz dekoltu, ale w serii znajduje się również olejek upiększający, jak i odmładzający. Zaczynam testy jak najprędzej by napisać Wam parę słów. 



Stosowałyście produkty tej marki?


28 komentarzy:

  1. Coraz bardziej ciekawią mnie olejki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też wczoraj go dostałam, ciekawe jak się sprawdzi, skład jest bardzo zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, jestem po pierwszym użyciu, ale nie potrafię za wiele powiedzieć. :)

      Usuń
  3. Super zdjęcia! Podoba mi się w jaki sposób piszesz! Tak trzymaj! Czekam na co raz lepsze posty! :) :* przy odorobince czasu wpadnij do mnie :) www.pastelowe-niebox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ochotę na ich różane cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych kosmetykach, ale nie używałam, udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również go dostałam i wczoraj użyłam po raz pierwszy, myślę, że się z nim bardzo polubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie próbowałam tych nowych olejków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych użyciach jestem mile zaskoczona :).

      Usuń
  8. Widzę że sporo osób go otrzymało , miłego testowania ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie firma postawiła na masówkę. Dziękuję :).

      Usuń
  9. również dostałam olejek tyle, że różany :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa jak się sprawdzi! udanych testow :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekam na recenzję, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejek do ciała tej firmy już kupiłam ;) czaję się jeszcze na olejek do twarzy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Do mnie trafiła wersja różana, zapowiada się obiecująco :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.