Kto został ulubieńcem?

08:30
Zastanawiając się, co mogę Wam pokazać w ulubieńcach, doszłam do wniosku, że moja obecna pielęgnacja włosów oraz twarzy zasługuje właśnie na to miano. Oto, więc moje malutkie zestawienie. 


Zacznijmy od dołu, czyli od twarzy. Kupno drugiego opakowania świadczy samo za siebie. Tonik zwężający pory od Ziaji (recenzja) z nowej serii Oczyszczanie, Liście Manuka okazał się strzałem w dziesiątkę. Moje zaskórniki oraz pory stały się mniej uciążliwe, płytsze oraz mniej widoczne. Fantastycznie oczyszcza twarz oraz łagodzi wszelkie niespodzianki, więcej możecie przeczytać w mojej recenzji. 


Krem od marki Apis Moc 5 Warzyw (recenzja)  stosuję codziennie pod makijaż, a świetnie się w tej roli sprawdza. Pierwsze spotkanie z produktami tej firmy zaliczam do bardzo udanych i mam nadzieję, że kolejne będą równie fantastyczne. 


Teraz przenieśmy się nieco wyżej do włosów. Produkty marki Goldwell do włosów kręconych, które otrzymałam w ramach współpracy z Hairstore mojej czuprynie bardzo przypadły do gustu. Dawno nie miałam tak pięknie podkreślonych swoich delikatnych skrętów, a w dodatku zwalczyły one mój delikatny łupież, który się pojawił znikąd.
Do tego zestawu idealnie pasuje olejek do włosów Makadamia, wzmacniający wspomniany efekt oraz w pełni zabezpieczający włosy. Więcej na temat tych specyfików opiszę w recenzjach, a nie chcę zdradzać wszystkiego ;). 

A jak u Was z ulubieńcami? 

31 komentarzy:

  1. Znam tylko tonik z Ziaji ale u mnie się nie sprawdził :) Moi ulubieńcy czekają na zdjęcia ale mam deficyt czasu gdy światło dopisuje :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety wszystko nie będzie odpowiadać każdemu :(. Moje nowe posty czekają na zdjęcia, ale mam deficyt czasu w ogóle.

      Usuń
  2. Samą serię Liście manuka lubię i bardzo podoba mi się jej zapach, jednak ten tonik mnie rozczarował.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest fantastyczny. Ja stosuję teraz krem na noc, ale nie widzę żadnych rezultatów. Mam nadzieję, że to się jeszcze zmieni.

      Usuń
  3. żadnego z tych produktów nie miałam,
    ole macadamia chyba kiedyś używałam na włosy ale innej marki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macadamia to bardzo fajny produkt to włosów. Niedługo napiszę o nim parę słów. :)

      Usuń
  4. Żadnego z tych produktów nie używałam ale wyglądają ciekawie. :D

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam tonik z Ziaji i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie używałam żadnego z tych produktów.

    szyszunia-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Do tej pory skusiłam się tylko bez przekonania na pastę oczyszczającą z ziaji, ale Twój krótki opis, właśnie mnie przekonał, że chcę wypróbować też tonik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam wypróbować, gdyby nie drobinki pastę także bym kupiła, ale mechaniczne złuszczanie nie jest dla mnie.

      Usuń
  8. Niestety nie znam żadnego z produktów wymienionych przez Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przypasowała mi pasta z ziajki,reszta serii w fazie testów :)Kremu nie znam,ale markę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie daj znać jak się sprawdzi reszta seria. Markę Apis bardzo polecam :).

      Usuń
  10. Ten tonik na pewno wypróbuję, nawet dzisiaj przymierzałam się do jego zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten tonik juz długo figuruje w produktach do kupienia : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten tonik z Ziaji i jest całkiem fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do ulubieńców na pewno mogę zaliczyć ten krem z Apisu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ulubieńcem miesiąca jest chyba czerwony lakier One Color Pro :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.