AllePaznokcie, top coat

Uświadomiłam sobie, że dawno nie było nic o paznokciach, a został mi jeszcze do opisania top coat, który otrzymałam w ramach współpracy z AllePaznokcie. Czy ten produkt zapewni nam piękne paznokcie przez długi czas? 


Opis producenta:
Stworzony na bazie wyselekcjonowanych składników wysokiej, jakości lakier top coat, nadający się do paznokci naturalnych, akrylowych i żelowych.
Doskonałej, jakości pędzelek pozwala na równomierne, estetyczne i perfekcyjne nałożenie produktu. 

Top coat można zakupić na stronie producenta - tu - za 9 zł plus ewentualna przesyłka. Taki koszt trzeba ponieść za 15 ml produktu. Uważam, że to dobra cena, gdyż pojemność jest spora i na pewno wystarczy na wiele miesięcy. 



Opakowanie to tradycyjna, dobrze wykonana szklana buteleczka. Dobrze, że jest przezroczysta, przynajmniej widać ile mikstury pozostało w środku. Pędzelek ma kwadratową formę, co czasami sprawia mi trudności w malowaniu, ponieważ wolę zakończenia owalne, ale nie będę zbytnio narzekać. Może on się również wydawać za duży, lecz uwierzcie mi, że zapewnia to szybką aplikację, bez bawienia się w machanie pędzelkiem. 
Top coat jest całkowicie przezroczysty, dzięki czemu nie zmienia koloru lakierów. W dodatku szybko wysycha, przyśpieszając schniecie wszystkich warstw i w momencie można powrócić do swoich zajęć. Taka pojemność starczy na wiele, wiele miesięcy. Do tej pory nie zauważyłam również, aby gęstniał. 


Pięknie nabłyszcza oraz wyrównuje wcześniej nałożone warstwy lakieru. Należy go nakładać na dobrze podeschniętą płytkę, ponieważ w innym wypadku może zbierać kolor z paznokci, pozostawiając nieestetyczne zaciągnięcia i smużenia. 
Jeśli chodzi o jego podstawową funkcję, czyli przedłużanie trwałości lakieru to ma się ona całkiem nieźle. Nasz misternie wykonany manicure na pewno nie będzie odpryskiwał, może jedynie po około 4-5 dniach zacząć się ścierać zakładka. Stosując go nigdy nie musiałam się martwić, że po 2-3 dniach moje paznokcie będą w opłakanym stanie, co pociąga za sobą konieczność ponownego malowania. 

Bardzo lubię trwały manicure, co podkreślałam wiele razy, a dzięki temu produktowi mogłam to osiągnąć. Polecam! 


Ulubiony top coat? 

20 komentarzy:

  1. Ale masz ładne dłonie :))
    A z AllePaznokcie mam bodajże Diamond Gloss i też daje radę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnio zakupiłam top z GR i jak dla mnie ideał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę zakupić sobie od nich matujący :).

      Usuń
  3. Pojemność faktycznie dosyć dosyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że nie zgęstnieje bo top coat matujący od nich wyciął mi ten numer.

      Usuń
  4. Mam z AllePaznokcie top coat i glossa ;). Oba są świetne, ale gloss lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki, ale tez lubię trwały manicure i połysk na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy ten Top Coat. Ja pozytywnie się zaskoczyłam jakością produktów Allepaznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też zużyłam już 4 opakowania diamond gloss i jedno top coat. diamond gloss zdecydowanie lepszy:)
    miałam przerwe w malowaniu... a teraz szukałam go jak najtaniej ale nie znalazłam go taniej niż za 17 zł razem z przesyłką:(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też zużyłam już 4 opakowania diamond gloss i jedno top coat. diamond gloss zdecydowanie lepszy:)
    miałam przerwe w malowaniu... a teraz szukałam go jak najtaniej ale nie znalazłam go taniej niż za 17 zł razem z przesyłką:(

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.