Zapowiedź - Pierwsze Spotkanie Kujawsko-Pomorskich Blogerek w Firmowym Salonie Apis

Na fanpage'u bloga wspomniałam już, że 10 września będę miała przyjemność wziąć udział w Pierwszym Spotkaniu Kujawsko-Pomorskich Blogerek, organizowanym przez Firmowy Salon Apis w Bydgoszczy. Jest mi niezmiernie miło, że otrzymałam zaproszenie. Kolejna dobra wiadomość, to fakt, że Radio Megafon, moje radio objęło patronat nad tym spotkaniem. Dziś przychodzę do Was z paroma informacjami na ten temat :). 


Spotkanie jak już wspomniałam odbędzie się 10 września, o godzinie 17:00 w Firmowym Salonie Apis, który znajduje się na ulicy Teofila Magdzińskiego 3 w Bydgoszczy.
Jest ono rezultatem dużego zainteresowania marką, oraz działań związanych ze współpracą z blogerami w regionie kujawsko-pomorskim. Priorytetem firmy się nawiązanie stałej współpracy z blogerami, która z czasem będzie rozszerzana o kolejne województwa.
Nie będzie to jedno spotkanie. Do końca roku mają odbyć się trzy i wszystkie będą poświęcone pielęgnacji w okresie jesienno-zimowej. Aby dobrze zamknąć rok planowane jest jeszcze przedsylwestrowy zlot, aby przygotować skórę na najważniejszą noc w roku. 
Najważniejsze jest jednak to, że 10 września będą miały premierę nowości z oferty profesjonalnej. Marka wprowadza nowe, innowacyjne linie kosmetyków z zastosowaniem bardzo starannie dobranych, synergicznie działających składników aktywnych.
Są to:
- Exclusive Terapis - Rozświetlająca seria z perłą, złotą algą i kawiorem
- Perfect Smoothing - seria z peptydami i polisacharydami
- Regeneration - seria regenerująca z olejem arganowym i masłem shea dla bardzo suchej skóry
- Hydro Evolution - ekstremalnie nawilżająca seria z gruszą i rabarbarem Aquaxtrem
- Moc 5 Warzyw - witalizująca seria z pietruszką, ogórkiem, pomidorem, dynią i kiełkami pszenicy 



Uzupełnieniem będą dodatkowo mgiełki na bazie naturalnych hydrolizatów wodnych dla skóry twarzy i ciała. Będą nadawały się nie tylko do zabiegów pielęgnacyjnych, ale również pod makijaż.
W serii znalazły się:
- Mgiełka z ekologiczną wodą z owoców pomarańczy z komórkami macierzystymi
- Mgiełka do twarzy z ekologiczną wodą z gałązek oliwnych i ekstraktem z oliwek
- Mgiełka do twarzy z wodną różaną i ekstraktem z dzikiej róży 


Ja już się nie mogę doczekać i odliczam dni do spotkania. Chętnie poznam dziewczyny prowadzące blogi z mojego regionu. Oczywiście pojawi się relacja ze wszystkimi szczegółami. Jeśli któraś z Was jest zainteresowana spotkaniem to do piątku można jeszcze zgłaszać chęć uczestnictwa. Odsyłam w takim wypadku na fanpage Gabitenu - klik.
Jeśli chcecie być również na bieżąco ze wszystkimi informacjami zapraszam na swojego fanpage - klik.  

25 komentarzy:

  1. Bydgoszcz to Niedaleko mnie:) udanego spotkaniA:*

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się świetne spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! Życzę udanego spotkania : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super! Mam nadzieję, że spotkanie będzie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana, zapraszam :)
    http://wmojejtoaletce.blogspot.com/2014/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super idź na spotkanie i dobrze się baw. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda, że nie jestem z tamtych rejonow...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie używałam jeszcze niczego marki apis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dlatego jestem bardzo ciekawa :).

      Usuń
  9. Zycze wspanialej zabawy na spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam nadzieję, że się udało ! :))

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.