Trafiły do mnie pewne nowości

08:30
Wrześniowe nowości po prostu trafiały do mnie same, zakupiłam jedynie dwie rzeczy z tego i może od nich zacznijmy. 


W gazetce Biedronki zauważyłam róż w kremie w odcieniu brzoskwiniowym i to w cenie 6,99. Wiedziałam, że musi do mnie trafić, więc w dniu wejścia gazetki z samego rana pobiegłam go sklepu, trafiając jeszcze na nienaruszoną oraz nieprzebraną szafę BeBeauty. Uczę się używać tą Ciepłą Brzoskwinię, bo tak się nazywa i szukam na niego różnych zastosowań. 
Drugą zakupioną rzeczą był tonik zwężający pory na dzień/noc z nowej serii oczyszczającej marki Ziaja. Nie miałam pomysłu na nowy płyn micelarny, dlatego tonik dla małej odmiany. 


Pierwszą przesyłka z tego miesiąca była 15 ml buteleczka perfum od Yodeyma. Można taki egzemplarz zamówić sobie za darmo na stronie tej firmy. Trafił do mnie zapach Sensacion, który jest niby nuty zapachowej Ralpha Laurena. Sama woń jest przepiękna, tylko troszkę krótko się utrzymuje. Mimo to się nie zraziłam i już zamówiłam zamiennik J'Adore od Diora. 
Wrocławska marka Saela, produkująca piwne kosmetyki nagrodziła mnie wyróżnieniem w organizowanym przez nich konkursie. Dzięki temu trafiło do mnie pół litrowe Piwne Mydło w Płynie. 


Ostatnie nowości pochodzą ze spotkania blogerek, które odbyło się Firmowym Salonie Apis w Bydgoszczy. Wszystkie znajdują się w nowych liniach marki, które miały premierę 10 września. W swoim czasie będziecie mogły przeczytać recenzję:
- Enzymatycznego Peelingu Gruszkowego z Lawą Wulkaniczą 2w1
- Maski Regenerującej z Olejem Arganowym i Masłem Shea
- Mgiełki z Ekologiczną Wodą z Gałązek Oliwnych i Ekstraktem z Oliwek
- Kremu Witalizującego 5 Warzyw. 

Podsumowując: znów miało nie być nic, a jest. 

51 komentarzy:

  1. Piwne mydło? a to ciekawe! mam nadzieję, że zrobisz o nim post w przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także byłam zaskoczona. Oczywiście, będzie o nim post :).

      Usuń
  2. Ciekawa jestem produktów Apis;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem w trakcie testów, ale są bardzo obiecujące. :)

      Usuń
  3. Ten Apis wygląda bardzo zachęcająco. Nie miałam niczego od nich - poczekam na recenzje (mam nadzieję że zamierzasz coś napisać) i może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście będzie recenzja wszystkiego co posiadam! :)

      Usuń
  4. Kosmetyki apis chętnie bym w końcu przetestowała :) to piwne mydełko jest bardzo ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, trzeba przyznać że wrześniowe nowości są bardzo ciekawe. :)

      Usuń
  5. Kusi mnie ta seria z Ziaji oj kusi... Fajna prezentacja :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również kusił i zaczęłam od toniku i przypuszczam, że to nie koniec.

      Usuń
  6. Kosmetyków APIS jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem po pierwszych testach i już mogę polecić. :)

      Usuń
  7. Ciekawe nowości, nich Ci wszystko dobrze służy, ten tonik sama planuję kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania, rzeczywiście fajne te nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. próbeczkę zamówiłam , dzięki za cynk ☺ świetne nowości, owocnych testów ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15 ml perfum za darmoszkę zawsze warto zamówić :D

      Usuń
  10. o piwnym mydle to jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy o nim nie słyszałam. Na pewno pojawi się jakiś post o nim.

      Usuń
  11. Kosmetyków z Apis strasznie Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie bardzo te kosmetyki Apis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się szczegółowa recenzja każdego z nich :) .

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Najchętniej kupiłabym całą serię ale nie wiedziałam jak się sprawdzi, więc na początek tonik, a potem pomyślę o paście i kremie :D.

      Usuń
  14. to czekam na recenzję peelingu gruszkowego - chętnie bym kupiła takie cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I jak, zadowolona jesteś z toniku?
    Mydło piwne...brzmi bardzo zagadkowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do toniku napisać mogę mało. Na pewno chwilowo pogorszył stan mojej cery i dorobiłam się paru nieprzyjaciół, ale przestrzegła mnie przed tym Pani w firmowym sklepie Ziaji. Zobaczymy co będzie dalej.
      Mydełko to i dla mnie wielka niewiadoma, jeszcze nie zaczęłam go używać.

      Usuń
  16. Bardzo ciekawa jestem jak sprawdzą się kosmetyki Apis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. He he to normalne, ja również planuję że nie kupię ale życie weryfikuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, czasami jest to silniejsze. A portfel płacze.... :D

      Usuń
  18. Świetne nowości miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. też kupiłam ostatnio ten tonik z Ziaji zwężający pory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Seria ziaji ''oczyszczanie z manuka'' jest cudowna! Mam już wszystko z tej serii i polecam ją teraz wszystkim. Jest genialna, bardzo wydajna i przede wszystkim jak dla mnie ma bardzo pozytywne działanie!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili! :) http://leonkasthoughts.blogspot.com/
    Leonka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie przeczytać pozytywną opinię, z wielką chęcią skuszę się na inne produkty. :)

      Usuń
  21. Przyznam się, że od jakiegoś czasu "chodzę" koło tego różu, ale nie potrafię się na niego zdecydować, bo boję się, że się u mnie nie sprawdził. Jakoś mam uprzedzenie do produktów w kremie, do policzków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Seria Ziaja z liśćmi Manuka mnie kusi. Testowałam pastę oczyszczającą i efekt jest niezły.. ciekawa jestem też żelu do mycia twarzy z tej serii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niedawno kupiłam ten tonik i jestem zachwycona ideą zapakowania tego produktu w buteleczce z atomizerem. Teraz po wieczornym oczyszczeniu twarzy poprostu spryskuję twarz tonikiem i od razu nakładam serum/krem na noc - super wygodne! Najchętniej wszystkie toniki bym tak aplikowała ^^

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.