Przeprowadzka, więc denko#5

08:30
W końcu po wielu bojach i zmaganiach zostanę mieszkanką Torunia. Koniec z dojeżdżaniem na studia pięć dni w tygodniu. Bardzo się cieszę, ale żeby nie zabierać ze sobą zbędnych rzeczy muszę się pozbyć pustych opakowań. 



1. Nivea, Lip Butter - Raspberry Rose
Nawet nie wiecie jak się cieszę, że w końcu po wielu miesiącach wykończyłam to masełko! Miałam już go serdecznie dość! Sprawdzało się u mnie średnio, ale spróbować, spróbowałam.
Czy do niego powrócę? 
 NIE
2. Isana, zmywacz do paznokci
Jak wszystkie puste opakowania to wszystkie, więc musi się tu znaleźć także kolejne od zmywacza marki Isana, który uwielbiam.
Czy do niego powrócę? TAK



3. L'Oreal, Ideal Soft, Oczyszczający płyn micelarny
Dobry i delikatny płyn micelarny, który zyskał moją sympatię przez wspomaganie walki z trądzikiem.
Czy do niego powrócę? MOŻE 
4. L'Oreal Pro-Keratin Refill, maska keratynowa
Jedna z lepszych masek do włosów jakie miałam. To ona rozpoczęła przemianę moich włosów w zdrowe. Wiele jej zawdzięczam i polecać będę.
Czy do niej powrócę? MOŻE  



Świetny szampon, który fantastycznie się pieni i oczyszcza. W dodatku odpowiednio stosowany może zredukować delikatnie wypadanie włosów, a nawet szybsze wyrastanie nowych. Jego wadą jest jednak wysoka cena.
Czy do niego powrócę? MOŻE 
6. Alterra, Nawilżająca odżywka do włosów granat i aloes
 Do tego produktu z będę powracać z wielką chęcią. Dzięki niej dowiedziałam się jak miękkie i odżywione włosy mogą i potrafią być.
Czy do niej powrócę? TAK 



7. Opakowania po płatkach higienicznych
Standard ! 



8.  Rexona Women, Aloe Vera, Fresh 48h Long Lasting Protection - Antyperspirant w kulce

Nie mam wielkich problemów z poceniem się, jednakże dobrą ochronę lubię. Miałam ten antyperspirant bardzo długo i mimo, że świetnie sobie radził, przyszedł czas, by zakupić coś nowego.
Czy do niego powrócę? RACZEJ NIE 

9. Isana, krem do rąk z mocznikiem
Mój ulubieniec, którego jak na razie nic nie pobiło.
Czy do niego powrócę? TAK 



10. Indola Sun Activ, dwufazowa odżywka bez spłukiwania
Rozpoczęła moją przygodę z odżywkami w sprayu, która fenomanalnie się sprawdziła. Obecnie wolę te dwufazowe od tych w kremie, ponieważ są lżejsze dla włosów oraz oszczędzają sporo czasu.
Czy do niej powrócę? MOŻE 

11. Indola Sun Activ, ochronny olejek do włosów
Świetny produkt do wykańczania fryzur w czasie lata. Nic dodać, nic ująć.
Czy do niego powrócę? RACZEJ NIE 


Miało być tego mało, a troszkę się uzbierało. Następny post opublikują dla Was już z Torunia. :) 

39 komentarzy:

  1. Spore denko :) Ja również jakoś nie zakochałam się w masełku Nivea... Szczególnie przez opakowanie które wyprowadza mnie skutecznie z równowagi przy każdym otwarciu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że to opakowanie może doprowadzać człowieka do nerwicy.

      Usuń
  2. Mnie to masełko z Nivea uczyło :/
    A na szampon Pharmaceris mam ogromną ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, niegrzeczne masełko! :(
      Szampon polecam, szkoda tylko że taki drogi.

      Usuń
  3. Masełka Nivea są bardzo wydajne:) aż nudzi się ich używanie po pewnym czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie nudzi, dlatego byłam zadowolona że w końcu się skończył.

      Usuń
  4. Gratuluje denka. Ja akurat zamierzam kupić to masełko z Nivea ale karmelowe, na mojej liście zakupowej jest ten zmywacz z Isany i jestem go bardzo ciekawa. Co do reszty miałam tylko płatki z biedronki i jestem z nich mega zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :* Zmywacz bardzo polecam, ja z niego nie zrezygnuję. :)

      Usuń
  5. Odżywka Alterry i krem do rąk Isany to moi ulubieńcy :) chętnie wypróbowałabym tę maskę keratynową Loreala :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mamy tych samych ulubieńców. Maseczkę sobie chwalę, w dodatku jest bardzo wydajna. :)

      Usuń
  6. antyperspirant z rexony również się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez niedługo się przeprowadzam :) ale maselko z Nivea bardzo lubię i w ostatnim czasie zużyłam juz drugie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo jak drugie opakowanie zużyte to gratuluje, ja ledwo zużyłam jedno :D.

      Usuń
  8. zaciekawiłaś mnie maską z L'Oreal:) Masz rację nie warto zabierać śmieci do nowego mieszkania, czas było się ich pozbyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba by mi kręgosłup pękł gdybym miała zabierać wszystko :D.

      Usuń
  9. a ja to malinowe masełko z Nivei bardzo lubię, choć jest tak wydajne, że już mi się znudziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim ustom odpowiadało średnio, ale cieszę się, że Tobie odpowiada. :)

      Usuń
  10. Ja się też teraz przeprowadzam pod koniec miesiąca, więc znam ten ból :(. Słyszałam, że Toruń to piękne miasto. Bardzo chciałabym tam kiedyś pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do Torunia, mimo że urodziłam sie w Bydgoszczy, to właśnie ,,Toronto" traktuję jak swój dom :).

      Usuń
  11. Troszkę tego masz :) i gratuluje przeprowadzki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszeczkę się uzbierało. Dziękuję, długo na nią czekałam :).

      Usuń
  12. Isane zmywacz i krem do rąk znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam masełko nivea karmelowe i też już nie mogę się doczekać kiedy w końcu się skończy. Okropnie mi się znudziło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby wydajność to plus, ale nie aż tak długo :D.

      Usuń
  14. Muszę wypróbować tą odżywkę do włosów :D

    Obserwuję od dłuższego czasu :)
    http://luxwell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. To masełko ślicznie pachnie, ale ja jakoś go nie używam, a pamiętam jak go kilka tygodni szukałam, ach.

    Zapraszam w wolnej chwili.
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. I zmywacz ISANA i krem do rąk to świetne kosmetyki. Sprawdziły się u mnie znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach uwielbiam Toruń! Piękne miasto! :-) Denko pokaźne, większość kosmetyków znam i mam podobne odczucia jednak o dziwo nie miałam kremu do rąk z isany! A to przecież produkt już kultowy chyba, wstyd :-D Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. Łoo, sporo tego asortymentu! Muszę przetestować tę odżywkę w sprayu. Prezentuje się świetnie :)

    foiietreves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też używam tych płatków i lubię ten krem do rąk z isany

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten micel z L'Oreal, Ideal Soft - ile ja już ich zużyłam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się nie mogę doczekać aż skończę to masełko nivea, już mnie trochę męczy, eh..

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.