Przeczytajmy to jeszcze raz

08:30
Pod względem pisania dla Was recenzji i innych postów, to był dla mnie chyba jeden z lepszych miesięcy. Prawdopodobnie, dlatego, że miałam bardzo dużo testów napisanych do przodu, co poczyniłam przez poprawkę, jaką przyszło mi we wrześniu zdawać. Chyba będę praktykować to dalej, ponieważ dzięki temu unikam bałaganu w kolejności produktów do opisania. Zobaczymy czy mi się to uda, a teraz zapraszam na zestawienie najlepszych wrześniowych postów. 



Post pod szyldem ,,skracamy kolejkę płynów micelarnych"! Bardzo Wam się spodobał, ponieważ pobił wszystkie inne, a mi pozostało puste opakowanie wrzucić do projektu denko. 





2. Zniszcz pryszcz razem z kremem kosmetyków DLA 
Z tego miejsca chyba cieszę się najbardziej. Pewnie, dlatego, że walka z trądzikiem była dla mnie ostatnio priorytetem, a ten krem to cudo, które polecam. 






3. Aaa kysz puste opakowania - Denko#4 
Osobie, która wymyśliła projekt denko mogłabym z podziękowania złożyć pokłon. Gdyby nie to nie kończyłabym chyba żadnego kosmetyku ciągle otwierając i kupując nowe. 


4. Isana, olejek pod prysznic 
Mój malutki, dziwnie pachnący ulubieniec. Pewnie jeszcze nieraz zagości na mojej półce w łazience. W dodatku ostatnio myję nim jajeczko do aplikowania podkładu i radzi sobie lepiej od wszystkich innych specyfików. 






Według mnie bubelek, bo słabo pogrubiał rzęsy a taki efekt lubię najbardziej. W dodatku ta szczotka jest tak duża, że można by sobie nią wybić oczy. Szkoda. 

8 komentarzy:

  1. ja chyba również muszę zacząć pisać z wyprzedzaniem posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę poszukać tego ''Nisz pryszcz'', skoro polecasz :)

    http://laura-ss.blogspot.com/.../tidebuy-prom-dresses.html Mogę prosić o poklikanie i komentarz? Odwdzięcze się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo polecasz, to może poszukam ^^

    http://beautyandlove1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie po przeczytaniu twojej recenzji o olejku z Isany wczoraj go kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że recenzja okazała się przydatna :).

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.