Kącik z Hairstore, Schwarzkopf BC Moisture Kick, silnie nawilżający szampon i odżwyka

Jak napiszę, że mamy jesień to nikt nie będzie mógł zarzucić mi błędu. Okres jesienno-zimowy to czas, kiedy nasze włosy są narażone nie tylko na kapryśne czynniki zewnętrzne, ale niedługo zacznie się noszenie wszelkich nakryć głowy, które również przyczyniają się do kondycji naszych włosów. Dlatego razem z Hairstore postanowiliśmy rozpocząć przygotowania moich włosów, właśnie na ten okres. W tym celu przysłano mi parę produktów marki Schwarzkopf z serii Moisture Kick. Tradycyjnie zacznijmy od podstawowej pielęgnacji. 

Do jakich włosów przeznaczona jest seria Moistrure Kick i jakie powinna mieć działanie? Priorytetem są przede wszystkim włosy grube, kręcone i puszące się, jak również suche. Seria ma na celu nawilżenie, oczyszczenie, odżywienie oraz wzmocnienie naszych włosów. 

Schwarzkopf BC Moisture Kick, silnie nawilżający szampon


Opis: 
Kosmetyk dla włosów suchych i kręconych. Silnie nawilżający szampon Schwarzkopf BC Moisture Kick zawiera w składzie pochodną kwasu hialuronowego, która dba o optymalny poziom nawilżenia, regulując go. Ponadto ułatwia rozczesywanie włosów nawet do 85%. W efekcie pasma są doskonale odżywione i optymalnie nawilżone. Błyszczą swoim naturalnym pięknem!

Szampon w swoim składzie bazuje na SLS, a oprócz obiecanego składnika w postaci pochodnej kwasi hialuronowego, zawiera również keratynę czy panthenol. 
Urocze opakowanie, prawda? Wykonane z naprawdę dobrego, ale plastycznego plastiku delikatnie zwęża się ku dołowi i zawiera 250 ml, które obecnie można zakupić w promocji za 23,99 plus przesyłka (dostępny tu). Ładnie prezentuje się na półce w łazience, a z taką gramaturą nawet można je ze sobą gdzieś zabrać. 
Jeśli chodzi o mechanizm otwierający/zamykający to nie mam się, do czego przyczepić. Nie trzeba się z nim siłować, a nasze paznokcie na tym nie ucierpią. Otwór dozujący jest, co prawda malutki, ale wystarczający. 
Szampon należy do serii tych silniejszych, czyli mocno oczyszczających. Można poznać je po konsystencji, która nie jest przezroczysta, a posiada jakieś zabarwienie, w tym przypadku jest białe. Również są bardzo gęste i jakby lepkie, tutaj też można to zauważyć. Mimo to niewielka ilość wystarcza, aby głowę umyć, ponieważ szampon się świetnie pieni, co pociąga za sobą dobrą wydajność produktu.
Zapachu nie potrafię do niczego przypasować, ale jest przyjemny, niedrażniący i w dodatku utrzymuje się jakiś czas na włosach.
Skoro już wspomniałam o tym, że szampon ten należy do silniejszych to sprawdza się dopasowanie go do włosów grubych, ponieważ włosy cienkie takie specyfiki mogą obciążać. ,,Ciężkie" szampony i ten również fantastycznie oczyszczają włosy ze wszystkich zanieczyszczeń oraz na przykład tłustych czy olejowych produktów, które na nie nałożymy. 
Przy regularnym stosowaniu, z mycia na mycie, włosy są coraz bardziej miękkie. Efek jest długotrwały, gdyż po jakimś czasie umyłam głowę innym szamponem, a miękkość oraz nawilżenie nie znikły. Ponieważ moje włosiska są gęste oraz grube to ich nie obciąża, ale zachowują swoją naturalną objętość bez puszenia się. Bardzo ucieszył mnie fakt, że nie plącze kłaczków. Czupryna ładnie się układa, włosy wyglądają na zdrowe, są lśniące i piękne. W dodatku moja skóra głowy także się z nim polubiła i nie zareagowała świądem czy wysypem łupieżu. 
Składniki w nim zwarte spowodowały, że mniej wypadają mi włosy. 
Jestem pewna, że przy jego stosowaniu nie grozi mi żadne przesuszenie czy siano na głowie.

Schwarzkopf BC Moisture Kick, silnie nawilżający odżywka dwufazowa 



Opis:
Odżywka dwufazowa Schwarzkopf BC Moisture Kick ma działanie silnie nawilżające oraz wzmacniające. W składzie kosmetyku znajdziesz cenną pochodną kwasu hialuronowego, przywróci bilans nawilżenia Twoim włosom. Dzięki temu Twoje włosy staną się miękkie, błyszczące i jedwabiste. Kosmetyk ten polecany jest dla włosów suchych i kręconych. Ponadto kosmetyk ten znacznie ułatwia rozczesywanie (nawet do 85%). Twoje kosmyki lśnić będą pięknym i zdrowym blaskiem. Lekka formuła kosmetyku sprawia, że nie są przeciążone. 

Opakowanie w formie butelki zawiera w sobie 200 ml dwufazowej odżywki, w cenie 24,49 bez przesyłki (dostępna tu). Przed użyciem należy mocno ją wstrząsnąć, aby warstwy dobrze się połączymy, a potem spryskać nią wilgotne bądź suche włosy. Aplikacja odbywa się przy pomocy niezacinającego się atomizera o skoncentrowanym rozprysku, więc należy robić to z pewnej odległości. 
Zaskoczył mnie zapach tego produktu, gdyż spodziewałam się, że cała linia Moisture Kick będzie miała tą samą nutę zapachową, a tu niespodzianka i to nie jedna. W porównaniu do szamponu można wyczuć podobieństwo, ale odżywka ma bardziej kwaśny zapach. Moja mama skomentowała to nawet, jako woń morza.
W ciągu miesiąca zużyłam jej połowę, co przy myciu głowy co dwa dni daje niezły wynik w wydajności. 
Jeżeli używamy jej, jako dopełnienie wyżej wymienionego szamponu to potęguje nawilżenie włosów w znacznym stopniu. Jeśli jednak jest to inny szampon to można się spodziewać naprawdę dobrego efektu.
Po zastosowaniu włosy wydają się być bardzo śliskie, co po wyschnięciu objawia się w wygładzeniu naszej fryzury. W żadnym wypadku nie obciąża, a podkreśla moje delikatne skręty, nawet jeśli spryskam nią włosy suche.
Przyznaję, że polubiłam się z odżywkami bez spłukiwania, gdyż oszczędzają sporo czasu, którego trzeba poświęcić na pielęgnację włosów. W dodatku moje włosy zareagowały na nie lepiej, niż na odżywki z kremie. 


Oba produkty sprawdziły się w 100% i zużyje je z ogromną przyjemnością. Nawet będę za nimi tęsknić, jak już się skończą. Jeśli macie włosy podobne do moich to polecam serdecznie, choć nie na napiszę, że przy innym rodzaju się nie sprawdzą. 



16 komentarzy:

  1. To psikadło wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to coś dla mnie bo mam suchy skalp i włosy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta seria nie dla moich włosów, ale muszę się przyjrzeć innym produktom firmy z pewnością znajdę coś dla siebie.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment Hairstore jest ogromny więc na pewno coś znajdziesz. :)

      Usuń
  4. ja ostatnio mam problem z bardzo suchymi włosami więc może wypróbowałabym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam u mnie się sprawdziły i jestem bardzo zadowolona :).

      Usuń
  5. Chętnie przyjrzę się bliżej tym produktom ;) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Cieszę się, że jesteś ze mną! :*

      Usuń
  6. Nie znam tych kosmetyków, ale ta linia prezentuje się dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet bardzo ciekawie, w przyszłym miesiącu napiszę parę zdań o dodatkach do serii :).

      Usuń
  7. Fajnie że tak dobrze się sprawdziły. Przyznam że mnie zaciekawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. myślę, że moim włosom by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.