Dbając o włosy z Hairstore

Firma Hairstore nie przestaje mnie zachwycać i co dostaję paczuszkę to mam możliwość poznania marek, do których pewnie normalnie nawet nie miałabym dostępu, nie wspominając nic o kupnie. Otwierając tą paczuszkę opadła mi całkowicie szczęka i trudno było ją pozbierać. 



Tym razem otrzymałam trzy produkty marki Goldwell z serii dla włosów kręconych, co mnie niezmiernie cieszy, ponieważ uwielbiam podkreślać swoje skręty i bardzo o to dbam.
W paczce znalazłam:
-  Goldwell Dualsenses Curly Twist, szampon do włosów kręconych

Goldwell Dualsenses Curly Twist, balsam 60-sekundowy do włosów kręconych
Goldwell Dualsenses Curly Twist, 2-fazowa odżywka bez spłukiwania


Jednakże to nie wszystko i w paczcie znalazły się również dla olejki, które mają pomóc mi zabezpieczyć włosy w zimie. Myślę, że zrobimy sobie ich porównanie, gdy nadejdzie odpowiedni moment.
Macadamia, leczniczy olejek do włosów

- Schwarzkopf BC Oil Miracle, odżywczy olejek pielęgnacyjny do włosów grubych

Jestem bardzo ciekawa jak się spiszą te produkty, więc nie pozostaje mi nic innego jak zabrać się za testy.

Miałyście któryś z tych produktów? 
 

45 komentarzy:

  1. Dla mnie każdy z tych produktów jest "nowością" - jeszcze z żadnym się nie spotkałam i nic o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam więc do odkrycia czegoś nowego. :)

      Usuń
  2. Kusi mnie ten olejek macadamia i maska do włosów z tej samej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa jak on się sprawdzi. :)

      Usuń
  3. Muszę koniecznie zerknąć na inne serie tej firmy ta akurat nie jest dla moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh zazdroszczę! Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa jak sprawdzą się u Ciebie te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam ich ale produkty z macademii marzą mi się już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sprawdzi sie ten olejek to z chęcią przetestuję inne produkty :).

      Usuń
  7. Czekam z niecierpliwością na recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o oleju Macadamia, miałam ich maskę do włosów, która była rewelacyjna :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. kosmetyki do włosów kręconych to akurat nie mój świat ;) ale ciekawa jestem olejków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej czymś będę mogła zainteresować :).

      Usuń
  10. Miłego testowania i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na pierwszą recenzję zapraszam w listopadzie :).

      Usuń
  11. Niestety, ani jednego produktu nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam przyjemności poznać tych kosmetyków dlatego poczytam o nich w Twoich recenzjach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Od zawsze chciałam mieć kręcone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś bardzo kręcone, teraz pozostały mi delikatne skręty :).

      Usuń
  14. Udanych testów, kosmetyków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam żadnego z tych produktów:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem opinii na temat produktów marki Goldwell

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znalam prędzej tych produktów, wloski się najedzą ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam okazji używać tych kosmetyków, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super paczka! ;) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Do tej pory spotkałam się tylko z produktami Macadamia, ale ich ceny mnie skutecznie odstraszają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam styczność z nimi po raz pierwszy :).

      Usuń
  21. Wspaniała paczuszka:) gratuluję kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  22. lubie ten sklep:) Zapraszam an rozdanie MAC

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.