Aaa kysz puste opakowania! - Denko #4

08:30
Pierwszy raz odkąd zaczęłam blogować zdarza się sytuacja, że projekt denko pojawia się miesiąc po miesiącu. Jestem z siebie bardzo dumna, ponieważ mój plan zużywania przez wakacje wszystkiego co zalega w mojej łazience oraz toaletce przynosi efekty i miejsc na nowe historie jest coraz więcej. 





1. Isana, peeling pod prysznic
Wielkie rozczarowanie. Jest to najgorszy produkt tej marki,  jaki przyszło mi testować. Troszkę czasu mi najęło aby wykorzystać go do końca, ale w końcu nie codziennie wykonuje się złuszczanie martwego naskórka ze stóp.
Czy go odkupię? NIE
2. Perfecta, cukrowy peeling do ciała, Pina Colada 
Sierpniowy ulubieniec, który mam taką cichą nadzieje powróci do mnie w innej wersji zapachowej. 

Czy go odkupię? TAK 



3. Inebrya Keratin, maska restrukturyzacyjna z keratyną
Produkt, który otrzymałam w ramach współpracy z hurtownią fryzjerską Hairstore. U mnie efekty były, krótko ujmując słabe. Polecam ją osobą, posiadającym proste włosy, które ciężko obciążyć.
Czy ją odkupię? NIE 

4. BabyDream, Kremowy płyn do kąpieli i pod prysznic 
Lubię produkty dla dzieci, przynajmniej mam pewność, że moja skóra nie będzie protestować. W tym przypadku też tak było.
Czy go odkupię? MOŻE 




5. Uriage, woda termalna 
Niby woda, a tyle dobrego potrafi zdziałać. Z pewnością ją odkupię, przy okazji dużych zakupów poprzeprawdzowych.
Czy ją odkupię? TAK 

6. BeBeauty, płyn micelarny
Dobry i niedrogi płyn micelarny, dostępny w każdej Biedronce. Zaskoczył mnie bardzo pozytywnie swoimi właściwościami oczyszczającymi.
Czy go odkupię? TAK




7. Indola Sun Activ, szampon 
Produkt, który towarzyszył mi przez całe wakacje i który zużyłam z ogromną przyjemnością. Pasował nie tylko skórze mojej głowy, ale również ciała. W dodatku wypadały po nim mniej kłaczki.
Czy go odkupię? MOŻE 

8. Indola Sun Activ, maska 
Kolejny świetny produkt z letniej serii do włosów. Żałuję tylko że miała tak małą pojemność.
Czy ją odkupię? MOŻE 

26 komentarzy:

  1. Mam ten żel Babydream i wykorzystuję go do mycia włosów-sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam, że można go tak wykorzystywać. Ja mam inne produkty do testowania na włosach, więc nawet nie próbowałam. :)

      Usuń
  2. Bardzo lubię ten płyn micelarny z BeBeauty : )
    Gratuluję sumiennego zużywania : )

    OdpowiedzUsuń
  3. ten micel z biedronki zamierzam nabyć, najwyższa pora, bo kończę garniera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Garnier! <3 Kupię chyba drugie opakowanie. :D

      Usuń
  4. Peeling mam w wersji zapachowej creme brulee, którą bardzo polecam! Woda termalna tez mi służy juz od jakiegoś czasu i może nawet pojawi się w przyszłym denku, chociaż w sumie wolałabym żeby się jeszcze nie skończyła;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusisz Kochana :D. Zgadzam się, że woda termalna nie powinna się kończyć.

      Usuń
  5. uwielbiam zapach tego peelingu z pinacoladą, cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. wodę termalną z Uriage bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować płynu micelarnego z Biedry.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ciagle nie moge niczego zuzyc:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poza micel BeBeauty niczego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedyny kosmetyk jaki miałam okazję używać to plyn micelarny Bebeauty.

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja nie używałam niczego, nawet BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tylko peeling ISany, który w sumie nie mozna peeligiem nazwac, i woda uriage- zawsze sie obkupuje w nią jak jestem w pl :)

    OdpowiedzUsuń
  14. peeling mam i uwielbiam, zwłaszcza za zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Płyn z bebeauty jest faktycznie dobry, ale mnie lekko szczypie w oczy. mimo wszystko wracam do niego często, bo jest tani :) http://olusiova27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super bardzo podoba mi się twój wygląd bloga oraz post także ciekawy. Na razie mam ten żel z BeBeuty, myślę że w kolejce znajdzie się micelar ;)

    zapraszam do siebie jeśli masz chwilkę
    http://kosmetyczna1planeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.