Zwalczamy trądzik z Kosmetykami DLA!

Kolejna bardzo dobra wiadomość. Firma Kosmetyki DLA  zaufała mi i podjęła ze mną współpracę. Bardzo mnie cieszy ten fakt, iż dzięki nim po raz kolejny podejmę walkę z trądzikiem. Przypomnę, że kuracja Effaclar Duo nie przyniosła u mnie żadnych efektów, więc liczę na rezultaty teraz, szczególnie że ostatnio moja cera jest w opłakanym stanie. Obecnie moja skóra jest mieszana, z ogromną tendencją do trądziku oraz zaskórników w strefie T, która oszalała i przetłuszcza się jak nigdy, żaden puder sobie z tym nie radzi. Jednak o rezultatach, będziemy dyskutować przy okazji recenzji. 



Dawno nie dostałam tak pięknie zapakowanego produktu, zobaczcie same. Oprócz kremu na noc Niszcz Pryszcz, otrzymałam cudowną saszetkę z fiołkiem trójbarwnym oraz przepis jak przyrządzić z niego odpowiedni napar do przemywania twarzy. Na pewno z niego skorzystam i opiszę Wam wrażenia. 


Wszystkie produkty tej marki dostępne są tutaj. A ja zaczynam się stosować do porad, które udzieliła mi Pani Marta oraz tych zamieszczonych na stronie firmy - tutaj


23 komentarze:

  1. Jaka ładna paczuszka:) życzę owocnej walki!

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemnego testowania . marka DLA ma super krem do rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Najchętniej to bym dorwała w rączki ich cały asortyment :).

      Usuń
  3. Trądziku nie mam ale interesują mnie inne serie tego producenta :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej firmy. Cóż czas poznać :D
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo zapowiada się ciekawie :) Czekam na efekty moja droga !

    Pozdrawiam www.nailsmypassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczescie nie mam problemu z tradzikiem, ale z checia sie dowiem jak sie owe kosmetyki sprawuja: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Interesująca są te kosmetyki - pierwszy raz widzę firmę na oczy, strona internetowa estetyczna. Cieszy mnie, że jest coraz więcej zwolenników ziół (nie żebym miała bzika na ich punkcie ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mam nadzieję, że sama stanę się zwolenniczką ziół :D.

      Usuń
  8. Czekam na recenzję, może to coś dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.