Zakupy muszą być, muszą

09:28
Okres wakacyjny to taki czas w mojej kosmetycznej historii, że staram się zużywać produkty, które zalegają. Dlatego też projekt denko pojawi się nawet w sierpniu, co do mnie nie podobne. Jeśli robiłam jakieś zakupy to albo ze względu na prawdziwą okazję, albo coś się skończyło i należało to wymienić. 


Wiecie, że moim ulubionym kremem do rąk jest Isana z 5% mocznikiem. Kolejne opakowanie zaczęło się kończyć, więc naturalną sprawą była wizyta w Rossmanie. Mogą uwagę przykuła promocja na wieloskładnikowy krem do rąk z grantatem i masłem shea od Alterry, trafił do koszyka.
Kolejkę płynów micelarnych do przetestowania trzeba skracać, a kolejnym był L'oreal Ideal Soft.
Ostatni produkt był na mojej liście od dawna, ale czekałam na dobrą okazję. Cień Maybelline Color Tattoo w odcieniu On and on Bronze jest w końcu mój. Już mogę napisać, że jestem z nim szaleńczo zakochana. 

Ponieważ musiałam zmienić całkowicie swoją pielęgnacje cery, ze względu na jej opłakany stan wszelkie peelingi mechaniczne zostały odstawione na blok. Niestety nigdy nie miałam do czynienia z peelingami enzymatycznymi, więc nawet nie wiedziałam co wybrać. Na spróbowanie trafiły do mnie dwie saszetki takiego specyfiku marki Liren
Wkradł się również mały przyjaciel w postaci lakieru do paznokci od Miss Sporty, o numerze 010, który ujął mnie swoim bardzo jasnym odcieniem różu. 
Nowościami były także paczuszki, które otrzymałam w ramach różnych współprac. Możecie o nich poczytać pod tymi linkami:
- Paczuszka od Hairstore 
- Paczuszka od Kosmetyki DLA 


Myślałam, że przez wakacje posty zakupowe praktycznie nie będą się pojawiać, ale chyba jest to niemożliwe. Zakupy po prostu muszą być. :) 

42 komentarze:

  1. ciekawa jestem tego płynu micelarnego

    OdpowiedzUsuń
  2. Maybelline Color Tattoo jest świetny !

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa Twojej opinii na temat tego kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czekam na recenzję kremu do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawią mnie kosmetyki z granatem Alterra.Mam ochotę na olejek i emulsję do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kremik się sprawdzi inne też z chęcią przetestuję :).

      Usuń
  6. Fajne produkty, mogłabym mieć je wszystkie.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet nie wiedziałam, że Alterra ma taki krem do rąk :> Będę musiała na niego zapolować :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jak sie ten lakier sprawdzi bo u mnie wszystkie z tej firmy byly wielkimi niewypalami :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż po pierwszej aplikacji mam mieszane uczucia.

      Usuń
  9. Miałam ten krem do rąk i spisywał się świetnie
    http://wwielkimswieciekosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejmy nadzieję, że u mnie również się sprawdzi.

      Usuń
  10. Ten płyn mineralny z L'Oreal jest moim ulubieńcem jak do tej pory, biedronkowy, Garnierowy, tolpa - nic się wg mnie z nim nie może rownac:) daj znać jak sprawdzi się u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już mogę napisać, że u mnie Garniera chyba nie przebije.

      Usuń
  11. musze w końcu wypróbować micelka!

    OdpowiedzUsuń
  12. loreal płyn jest super:) fajnie nawilża i odświeża w ogóle Pani blog bardzo mi sie podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przypadł do gustu. I proszę nie ,,Pani" - Sylwia jestem :D.

      Usuń
  13. ostatnio najczęściej zamawiam przez internet, fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również często zamawiam, internet daje większe możliwości :).

      Usuń
  14. Nic z tego nie miałam, ale kusi mnie ten krem do rąk, tym bardziej, że mój mi się już kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam szlaban na zakupy, więc nic nie kupuję, bo by się nie pomieściło więcej. Ale zakupy kocham i nie dziwię się, że uległaś :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też jestem ciekawa płynu micelarnego. Miałam z L'Oreal tonik z tej samej serii, sprawdzał się super, więc poczekam na recenzję płynu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zastanwiałam się czy kupić tonik czy płyn micelarny :P.

      Usuń
  17. Także jestem ciekawa płynu Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też polubiłam Color Tattoo :) Tylko mam inny odcień ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.