Wyniki rozdania z GLOV! :)

10:20
Rozdanie z GLOV zakończyło się 31 lipca, czyli w czwartek, więc pora ogłosić wyniki. Uważam, że jak na pierwsze organizowane na blogu rozdanie było bardzo udane. Zgłosiło się 25 osób, za co bardzo dziękuję. Sprawdzenie wszystkich informacji troszkę mi zajęło, ale w końcu dobrnęłam do końca. Nawet nie jestem w stanie stwierdzić ile losów przygotowałam.



Przy losowaniu zwycięzców towarzyszyły mi dwie miseczki, ponieważ mamy dwie nagrody. Wszystko zostało dobrze wymieszane, z zwycięzcy byli losowani ,,na ślepo". I tak:




GLOV Comfot wędruje do:
JUST MY LIPSTICK 



GLOV On-the-Go trafi do: 
MARIOLA MAZUR 



Gratuluję Wam bardzo!
Wysyłam e-maile i czekam na adresy :).
Zapraszam Was też niedługo na moją recenzję GLOV. 




10 komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.