W sierpniu lubiliście czytać...

08:30
Gdyby posty mogły mówić, powiedziałaby że to był dla nich świetny ale ciężki miesiąc, ponieważ miały sporą konkurencję, którą napędzaliście Wy, moi kochani Czytelnicy :). Wygrać może jednak tylko jeden i oto sierpniowe zestawienie. 

Nie spodziewałam się, że akurat ten post pobije wszystkie inne na głowę i to ze sporą przewagą. Miłe zaskoczenie. Cieszę się, że pierwsza recenzja cieni na blogu się Wam spodobała. 



2. BeBeauty - płyn micelarny dla skóry wrażliwej
Drugie miejsce, ale wcale nie najgorsze. Jednak rzeczy, które są opisywane nagminnie nie tracą tak szybko zainteresowania. 










3. TAG: Produkty kosmetyczne od A do Z
Wyjechałam, a nie chciałam zostawiać bloga bez niczego. Automat się spisał i wrzucił dla tag, który bardzo Was zainteresował. Czekam na odpowiedzi, chętnie poczytam :). 






Muszę przyznać, że chyba z tej pozycji ucieszyłam się najbardziej. Prawdopodobnie dlatego, iż stan mojej cery spędza mi ostatnio sen z powiek. Czekam na rezultaty tego kremu. 





5. GLOV, czyli demakijaż samą wodą
Inne metody zmywania naszej ,,tapetki" to bardzo ciekawy temat. Lubię testować je na sobie, a potem przedstawiać efekty, szczególnie jeśli są pozytywne. 

15 komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.