Uciekaj do kosza! - Denko #3

11:44
Muszę pozbyć się nadmiaru śmieci, które zalegają w torbie za moim łóżkiem. Trzeba zrobić miejsca na nowe zużycia i nowe zakończone kosmetyczne historie. Denko przed Wami. 



Depilacja kremami jest jedną, która nie wywołuje u mnie praktycznie żadnych nieprzyjemnych skutków. Szukam, więc kremu idealnego, który spełni wszystkie moje oczekiwanie. Ten niestety tego nie zrobił.
Czy do niego powrócę? NIE 
Nigdy nie mogłam przekonać się do balsamów, ale ten produkt był przełomowy. Bardzo przypadł do gustu mojej wybrednej skórze, szczególnie na rękach.
Czy do niego powrócę? TAK 



To kolejne opakowanie, nie zliczę już, które. Z chęcią powracam do tej odżywki, ponieważ potrafi zdziałać cudna z moimi włosami, a one przyjmują ją bez większych zastrzeżeń. 
Czy do niej powrócę? TAK 
Te chusteczki zniechęciły mnie na tyle, że przestałam kupować inne. Teraz w podróż wolę po prostu zabrać ze sobą buteleczką, albo odlewkę płynu micelarnego.
Czy do nich powrócę? NIE 



Jeden z moich ulubieńców. Fantastyczny produkt, który wart jest swojej ceny. Jeden z lepszych płynów micelarnych na naszym rynku. Polecam wszystkim.
Czy do niego powrócę? TAK 
Niestety bubel. Maska Kallos zupełnie się nie sprawdziła, a moje włosy dobrze jej nie wspominają.
Czy do niej powrócę? NIE 



Fantastyczny zmywacz do paznokci, goszczący w mojej kolekcji od przetestowania. Myślę, że długo nie zamienię go na nic innego.  Obecnie mam już trzecią butelkę, bo jak widać na zdjęciu, aż dwa opakowania znalazły się w denku.
Czy do niego powrócę? TAK 
Dobry nawilżający krem, z którego byłam zadowolona. Sprawdzał się także pod makijaż, więc nie mam na noc narzekać.
Czy do niego powrócę? NIE WIEM 



9. Avon Naturals, mgiełka Truskawka i biała czekolada 
Lubię te mgiełki, szczególnie w lecie, gdy nie chcę używać perfum. Prezentowana przeze mnie sztuka utrzymywała się nawet przed długi czas na ciele. 
Czy do niej powrócę? MOŻE 
Gdy moja skóra wołała o dobre nawilżenie ta kuracja zrobiła swoje i byłam zadowolona z efektów. Bardzo chętnie do niej powrócę o ile przecenią te kapsułki, bo w regularnej cenie bym ich nie kupiła.
Czy do nich powrócę? RACZEJ TAK 
Przereklamowany produkt, który strasznie mnie denerwował. Myślałam, że nigdy się nie skończy, ale jakoś się udało.
Czy do niego powrócę? NIE 



Nie zliczę ilości zużytych opakowań tej odżywki. Jestem jedną z tych, u których ta odżywka zdziałała cuda, i tak naprawdę tylko dzięki niej mam takie paznokcie jak teraz.
Czy do niej powrócę? TAK 
13. Niezliczona ilość płatków kosmetycznych. 
Czyli jak zwykle. 

16 komentarzy:

  1. Uwielbiałam zapach tej mgiełki z Avonu i ubolewam, że już jej nie ma w sprzedaży :( Kallosa i emulsję z Isany lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kaloss sie nie sprawdzil? o prosze, jestes pierwsza osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam z Isany u mnie się sprawdza w zimie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię: płyn micelarny Garnier, zmywacz z Isany i odżywkę 8w1 z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zmywacz z isany tez bardzo lubie : ) a garnier na mnie czeka : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Płatki schodzą jak woda chyba u każdego ;) Ja muszę pomyśleć nad sposobem na przechowywanie pustych opakowań , bo do tej pory również trzymałam je w torbie , a później mając dość wyrzucałam całość do kosza bez uprzedniego zrobienia zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odżywka z Eveline sprawdza się u mnie świetnie, nie używam żadnej innej tylko ją. Tak samo jest ze zmywaczem z Isany.

    OdpowiedzUsuń
  8. emulsję Isana chętnie przetestuję zimą, bo czytałam o niej dużo dobrego :) u mnie też odżywka Eveline spisuje się świetnie, paznokcie są bardzo twarde i się nie łamią :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Micel z Garniera jest również jednym z moich ulubieńców. Genialny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie testuję kapsułki nawilżające z Rival de Loop, a zmywacz z ISANY jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. maska z Kallosa u mnie się spisała dobrze, mój ukochany zmywacz z Isany i odzywka do paznokci z Eveline, którą używam od jakiś dwóch miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Poza zmywaczem Isany nie używałam żadnego z tych kosmetyków. Z Alterry miałam maskę granat i aloes ale się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam kalloska lubię, w przypadku odżywek tak samo jak kremów nie każdy kosmetyk nadaje się do wszystkich włosów, trzeba znaleźć najbardziej odpowiedni i trzymać się go.

    OdpowiedzUsuń
  14. Płyn micelarny Garniera u mnie też sprawdza się fantastycznie :) Akurat tej wersji mgiełki z Avonu nie miałam, a ciekawa jestem zapachu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kuszą mnie te produkty Alterra, oj kusza. Co do Garniera i odżywki Eveline - również używam i używać będę. Jeśli chodzi o Kallos to zdecydowanie polecam te duże odżywki. Zwłaszcza w biało-niebieskim opakowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.