Kącik z Hairstore - Indola Sun Active cz. 2

Co dla poniektórych wakacje się powoli kończą, studenci zaś będą się jeszcze mogli cieszyć dodatkowym miesiącem wolnego, ale jeśli mają poprawkę tak jak ja, to myśli są kierowane zupełnie na coś innego niż odpoczynek. W dodatku we wrześniu czeka mnie przeprowadzka i zacznę do Was pisać z Torunia. W sierpniowym Kąciku z Hairstore pociągniemy znów temat letniej pielęgnacji włosów, na podstawie dwóch kolejnych produktów Indola Sun Active, które otrzymałam w ramach współpracy. O podstawach, czyli szamponie i dwufazowej odżywce możecie poczytać - tutaj. A jeśli interesuje Was cała seria, to można ją zakupić na tej stronie Hairstore. 

Indola Innova Sun Active Hair Treatment - maska ochronna na lato


Opis producenta:
Maska do włosów zestresowanych słońcem, narażonych na działanie promieni UV i szkodliwych czynników zewnętrznych podczas urlopu i ciągłych ekspozycji na słońce. Niezastąpiona podczas urlopów i okresu letniego. Odświeża włosy i chroni przed uszkodzeniami powodowanymi promieniowaniem słonecznym, przeciwciała puszeniu się i działaniu wolnych rodników. Formuła serii Sun Active została wzbogacona o Kompleks Climate-Shield z odbudowującym mleczkiem palmowym i witaminą E. Maseczka polecana do codziennego użytku w czasie lata lub podczas urlopu. Pozostawia włosy miękkie, błyszczące i o zdrowym wyglądzie.

Sposób stosowania:
Nanieść niewielką ilość produktu na umyte, osuszone ręcznikiem włosy i pozostawić na 5-10 minut. Dokładnie spłukać i wysuszyć włosy.

Cała prezentowana seria jest zaskakująco dobra, tyczy się to również maski. Zacznijmy jednak od podstaw.
Soczyście żółte opakowanie, zostało wykonane z twardego plastiku. Niestety chyba troszeczkę za twardego, gdyż z wyciskaniem produktu trzeba się troszkę posiłować, a pod koniec najlepiej tubkę przeciąć i nie strzępić sobie nerwów. Kochany producencie, dlaczego ta maska ma pojemność tylko 150 ml? Tak dobry produkt, powinien mieć, co najmniej dwa razy więcej, gdyż przy takiej jego ilości wydajność okazuje się być okropieństwem. Ta tubeczka przy stosowaniu raz w tygodniu, starczyła mi tylko na cztery zabiegi. Wielka, wielka szkoda. 
Zaskoczyła mnie konsystencja. Przypominała mi bardziej treściwą odżywkę niż maskę, gdyż była luźna oraz podobna do galaretki. Przyjemnie się ją aplikowało, a sama z włosów nie spływała. Spłukiwanie też nie sprawiało żadnych problemów.
Przy każdym produkcie pewnie będę wspominała o charakterystycznym dla tej serii, pięknym zapachu, który utrzymuje się na włosach. W tym przypadku jest tak samo.  
Stosowałam ją zazwyczaj zgodnie z poleceniami producenta, czasami trzymając ją odrobinę dłużej. 
Pierwsze to się odczuwa po jej zastosowaniu, to niesamowita miękkość włosów. Ma się wręcz ochotę ciągle ich dotykać. Potem zauważa się, że brak jakiekolwiek puszenia się, a włosy się pięknie układają. Czupryna jest gęsta oraz błyszczy zdrowym blaskiem. Efekt nie spłukuje się po następnym myciu. Dodatkowe zabezpieczenie przez słońcem. 

Indola Innova Sun Active Hair Protection Oil - ochronny olejek do włosów na lato



Opis producenta:
Ochronny olejek do włosów wystawionych na działanie promieni UV i szkodliwych czynników atmosferycznych podczas lata czy urlopu. Olejek pokrywa włosy niewidzialną powłoką chroniącą je przed uszkodzeniami powodowanymi promieniowaniem UV. Zawarty w całej serii Sun Active innowacyjny Kompleks Climate-Shield z dobroczynnym olejkiem morelowym i witaminą E pielęgnuje i odbudowuje uszkodzone struktury włosów, zapewniając im blask, miękkość i siłę.

Sposób używania:
Aplikować na umytych i wytartych ręcznikiem włosach. Niewielką ilością olejku spryskać włosy i rozprowadzić za pomocą szczotki, grzebienia lub palców.

Ostatnim produktem serii jest ochrony olejek do włosów. Mała buteleczka, którą można swobodnie zabierać ze sobą w podróż, zawiera 100 ml. Aplikacja przebiega przy pomocy niezacinającego się atomizera o skoncentrowanym rozprysku, więc najlepiej robić to z odległości około 20-30 cm.
Olejek ma konsystencję wody o wspominanym już przeze mnie parokrotnie, cudownym zapachu. Stosowałam go dwojako. Na osuszone włosy ręcznikiem jak poleca producent oraz na włosy suche przed wyjściem z domu, albo w ciągu dnia. 
Naprawdę używam go z przyjemnością, bo pomimo wielu godzin w wielkim słońcu włosy są nadal nawilżone, siano nie powstaje, a wszystko wygląda pięknie. Nabłyszcza również włosy, co widać szczególnie po zastosowaniu na sucho.
Podejrzewam, że będzie nadawał się do każdego rodzaju włosów, skoro moich nie obciążył i nie wyrządził im żadnej krzywdy. 

PODSUMOWANIE:
Bardzo polubiłam tę serię, a raczej polubiły ją moje włosy. Jest to pierwsze od wielu lat lato kiedy moje kłaczki nie przybrały odcienia platynowego i kiedy nie zmieniły się w siano. Słońce kocha odcień blond, a dzięki tym produktom, nie musiałam się o nic martwić. Nie tylko dbały o pielęgnacje, ale także o dobry wygląd moich włosów w każdej sytuacji. Czułam się pewnie i przede wszystkim pięknie. 


Stosowałyście jakąś letnią serię do włosów? 

18 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam tych kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie stosuje nic odpowiedniego typowo na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie jest to konieczne, to tylko się cieszyć. :)

      Usuń
  3. nie miałam nic z tej firmy, ale olejek prezentuje się bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze produktów tej serii, widać, że Twoim włosom odpowiadają, więc może i moim krzywdy by nie zrobiły i trzymam kciuki za poprawkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli odpowiadają moim kapryśnym włosom to chyba innym rodzajom żadnej krzywdy nie wyrządzą :).

      Usuń
  5. Bardzo dobra i obiektywna recenzja!
    Chętnie przetestowałabym te produkty :)

    Jeśli chodzi o studia, to mam już je za sobą w związku
    z tym wakacje spędzam w pracy :P

    Obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że recenzja się spodobała. Dziękuje, że jesteś ze mną. :)

      Usuń
  6. ja nigdy nie myślałam o takich kosmetykach, ale w sumie zawsze sie chodam w cieniu, albo mam kapelusz

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam niczego z tej firmy, ale zaciekawiła mnie ta seria :) Moim włosom też przydałaby się dodatkowa ochrona przed słońcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po tych upałach mam strasznie suche włosy i ta maska by mi się przydała.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.