Czy włosy pokochają nowe produkty od Hairstore?

Czy moje włosy pokochają nowe produkty od Hairstore? Na to pytanie będę mogła odpowiedzieć po pierwszych testach, ale najpierw zaprezentuje Wam, co otrzymałam.


Lato się powoli kończy i na szczęście, dzięki odpowiedniej pielęgnacji zapewnionej przez Hairstore, moje włosy są w dobrej kondycji. Nadchodzi jednak jesień, więc trzeba się odpowiednio przygotować na zimę, która również potrafi być dla naszych włosów zgubna. Jako posiadaczka włosów odrobinę kręconych, są one jednocześnie matowe i bardzo suche, dlatego potrzebują silnego nawilżenia. W tej sprawie przez najbliższe miesiące będą mi pomagać: 



Mam nadzieję, że pokonają również toruńską wodę, która w dziwaczny sposób moim włosom nie służy.
Zabieram się do testów! 

Miałyście któryś z tych produktów? 

19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa paczucha, nic tylko testować.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartość. Trzymam kciuki żeby kosmetyki sprawdziły się jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatem życzę Ci, żeby kosmetyki się sprawdziły;]

    OdpowiedzUsuń
  4. mój fryzjer używa tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego testowania :) Lubię ten sklep, przesyłki dochodzą szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sklep świetny, nigdy nie jeszcze nie zawiedli :).

      Usuń
  6. miłego testowania ;) nie miałam żadnego ale życzę żeby cie nie zawiodły ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaciekawiły mnie te kosmetyki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania ;) Moim włosom też przydałoby się porządne nawilżenie..

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna paczka,przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.