Biała linia wodna, czyli moje dwie ulubione kredki - Avon i Essence

09:41
W komentarzach pod postem o eyelinerze z Essence zainteresowało Was to, co mam na linii wodnej. Przeważnie stosuję w celu powiększenia oka białe kredki, choć niektórzy uważają, że wygląda to troszkę przerażająco oraz nienaturalnie. Kiedyś przetestuję także kredkę cielistą, ale to w swoim czasie. Postanowiłam Wam przedstawić moje dwa ukochane typy na linię wodną i może któraś z Was znajdzie coś dla siebie. Od razu też napiszę, że nigdy nie rysuję tego typu kredkami kreski na górnej powiecie. Przede wszystkim, dlatego, że nie podoba mi się ten efekt. Jeśli macie doświadczenia w tym temacie, z tymi produktami, chętnie poczytam, napiszcie mi w komentarzach. 



Pierwszą moją białą kredką w kolekcji była proponowana przez Avon kredka z serii Color Trend. Prezentowany na zdjęciach egzemplarz jak możecie zauważyć jest już bardzo zużyty, a w dodatku to już druga sztuka. W torebce nadal noszę dosłownie końcówkę pierwszej, w razie nagłych wypadków. O ile dobrze pamiętam kosztowała około 10 zł. Bardzo wydajna w użytkowaniu, ponieważ jedna potrafiła mi starczyć nawet na 1,5 roku praktycznie codziennego stosowania, nie tylko na linie wodną, ale również pod łuk brwiowy oraz wewnętrzny kącik oka. Bardzo dobrze napigmentowana, za ledwie dwoma pociągnięciami daje soczystą biel bez prześwitów, co świadczy o dostatecznej miękkości. Może nie utrzymuje się całego dnia, ale dostatecznie długo, aby być zadowolonym. 



Druga propozycja to produkt marki Essence. Jest powszechnie dostępna w każdej szafie tej firmy i kosztuje około 6 zł. W porównaniu do tej z Avonu odrobinę twardsza, co widać przy nanoszeniu na linię wodą, ponieważ aby nie było prześwitów trzeba pociągnąć parę razy. Utrzymuje się jednak znacznie dłużej. Może się również osadzać na rzęskach znajdujących się na powiece dolnej i aby tego uniknąć, najlepiej najpierw zaaplikować ją, a potem wytuszować dolne rzęski. Również nadaje się do stosowana w wewnętrznym kąciku oraz pod łukiem brwiowy, jeśli nie chcecie na przykład używać rozświetlacza. 

(na linii wodnej kredka z Avonu) 

Oto moje dwa typy. 
Macie którąś z nich? A może stosujecie coś innego na linię wodną? 

39 komentarzy:

  1. Ja używam cielistej kredki Paese, natomiast nie neguję podejścia innych osób.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że Paese ma cielistą kredkę, będę musiała się zainteresować.
      Również pozdrawiam :).

      Usuń
  2. Ja chyba mam jakaś z Avonu, ale rzadko używam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kredki z Avonu z brokatem, często do nich wracam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z brokatem nie posiada, ale klasyczne już tak i bardzo chętnie do nich powracam :).

      Usuń
  4. Ja używam cielistej kredki z Max Factor,ale chętnie wypróbuję jakiś zamiennik

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie stosuję na linię wodną. Kiedyś o tym myślałam. Może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować oczko wygląda na bardziej wypoczęte oraz większe.:)

      Usuń
  6. Ja też stosuję cielistą kredkę, typowo białej chyba nawet nie mam ;) efekt, który osiągnęłaś też wydaje mi się ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cielistą z chęcią wypróbuję. Cieszę się, że efekt się podoba :).

      Usuń
  7. Ja używam cielistej kredki My secret, białej nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny efekt na ostatnim zdjęciu, muszę zacząć malować tak linię wodną.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś tą z Essence i dobrze się sprawdzała :) Muszę do niej wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam białych kredek, lecz zastanawiam się nad kupnem ;)
    claudiaa11225.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać, tylko iść do drogerii ;).

      Usuń
  11. Ja miałam kiedyś tą białą, ale obecnie mam białą z Misslyn :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja na linię wodną używam kredki z Sensique i jestem nawet zadowolona. Jak się skończy to może skuszę się na tą z Essence, bo wydaje się całkiem przyzwoita jak za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak za taką cenę jest bardzo przyzwoita :).

      Usuń
  13. nie używam, ale u Ciebie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, ze chociaż się podoba efekt :).

      Usuń
  14. Ja nie lubię tych kredek z Essence. Miałam trzy (w tym białą) i wszystkie poleciały do kosza :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja używam bieli Vipery, ale tylko jak robię pełny makijaż oka, nie na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mam dostepu do kosmetyków tej marki :(.

      Usuń
  16. Używam białej kredki Catrice, bardzo miękka polecam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię cielistą kredkę Manhattan, a jak tylko ją wykorzystam całą to uderzam po też cielistą z My Secret :)

    OdpowiedzUsuń
  18. również używam białej krwkdi do lini wodnej i uwielbiam kredkę z Pierre Rene.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam stosować białą kredkę do linii wodnej. Efekt końcowy wygląda o wiele lepiej, niż po użyciu czarnej, która ,,zamyka" spojrzenie i zmniejsza optycznie oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna na linii wodnej to takie małe ,,zło" bo jeśli ktoś ma małe oczka to nawet nie powinien o niej myśleć :).

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.