Współpracuję z ...GLOV!

Czas zacząć uchylić rąbek niespodzianki, o której wspominałam na facebook'u, która stała się dla mnie jednocześnie prezentem imieninowym. Będzie się składała z dwóch części, a ta druga będzie atrakcyjniejsza dla Was. Domyślacie się co to?
Dzisiaj odpakujemy sobie paczuszkę, którą otrzymałam w ramach rozpoczęcia współpracy z GLOV



Będę miała przyjemność testować: 

GLOV Comfort 


 GLOV On-the-go 

Już się nie mogę doczekać aż zacznę je testować. Fakt wykonania demakijażu za pomocą samej wody, bez jakichkolwiek detergentów bardzo mnie interesuje. Jednak ciekawa jaki wpływ będzie to miało na moją cerę. Zobaczymy co czas przyniesie :). Zainteresowanych zapraszam na stronę prezentujące dokładnie produkty ten marki - tutaj.
Zabieram się do swojej pracy, a wy pozostańcie czujne bo niespodzianka nadchodzi.



19 komentarzy:

  1. czekam niecierpliwie na recenzje ! :) obserwuję i zapraszam do siebie http://maniacbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super :) Mialam tę sciereczke (tę wiekszą ) i bylam bardzo zadowolona (choc na porzatku troche przerażona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ja też nie wiem jak się za nią zabrać i mam nadzieję, że zastąpi moją szmatkę muślinową :).

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i chętnie poczytam recenzje :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje gratulacje. Owocnych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojj, ta rękawic mnie korci od dłuższego czasu. Niecierpliwie czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję ☺ będę wypatrywać recenzji

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.