Porady z Hairstore: Włosy w czasie lata

Na sam początek kolejne dobre wiadomości. Dwa dni temu dowiedziałam się, że znalazłam się wśród 50 blogerek, które zostały testerkami marki Perfecta. Duże zaskoczenie dla mnie, ale bardzo miłe. Czekam na paczuszkę i oczywiście wszystko Wam zaprezentuję.
~~~~ 

Przygotowuję dla Was powoli recenzję pierwszych kosmetyków Indola Sun Active, mających chronić włosy w czasie naszej letniej, gorącej pogody. Zanim jednak ten post się pojawi pomyślałam sobie, że przydatny będzie tekst o poradach. Specjalnie dla was Hairstore, przygotowało zestawienie, które może okazać się bardzo przydatne, by nasze włosy po powrocie z wakacji nie wyglądało jak siano. Wszystkie porady pochodzą z tej strony - klik




Na co dzień czapek, czy kapeluszy nie noszę, choć podobno dobrze wyglądam w każdym jaki założę. Jednakże jak jestem na działce i spędzam cały dzień na słońcu słomkowy kapelusz to element obowiązkowy. 



Kiedyś chodziłam na basen regularnie i mam plan do tego powrócić. Muszę zapamiętać, aby zamiast szamponu zabrać ze sobą odżywkę. 



Staram się o nich pamiętać, choć nie zawsze się to udaje. 



Z tym nie mam problemów. W lecie zdarza mi się myć głowę wręcz codziennie. 



Nie używam w ogóle suszarki, a prostownicę mam ale leży od niepamiętnych czasów w szufladzie. Nie zdołam znaleźć w pamięci momentu kiedy miałam wyprostowane włosy. 


Stosuję odżywki nawilżające, a dokończam maski keratynowe. 


Stosuję je i moje włosy nie narzekają. Przekonałam się już nie raz, że moje włosy lubią chemię, a naturalne składniki odrzucają. 


Mam obecnie na tyle długie i gęste włosy, że chodzę często w koku, który od dawien dawna mi się marzył. Na warkocza są jeszcze za krótkie, ale z czasem i do tego dojdę :D. 


Moje Drogie! A jak wy troszczycie się o swoje włosy w lecie?
Przypominam o rozdaniu - tutaj

23 komentarze:

  1. Nie pomyślałabym żeby myć włosy samą odżywką po basenie. Nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja latem stawiam na intensywne nawilżanie bo po całym dniu na słońcu moje włosy tego wymagają. Mimo że chronię je pod chustką to i tak trochę cierpią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety słońce znajdzie nasze włosy wszędzie.

      Usuń
  3. Przydatna informacja z odżywką na basen!

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze w upały mam związane włosy inaczej nie wytrzymałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio kupiłam mgiełkę z filtrami do włosów, no i związuję je jak tylko mogę, chociaż zazwyczaj chodzę w rozpuszczonych to w trakcie upału to odpada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem przyzwyczajona do rozpuszczonych, na szczęście ratuje mnie kok. :)

      Usuń
  6. hm.. jakoś specjalne nie troszczę się o moje włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tego nie wymagają, to tylko się cieszyć. :)

      Usuń
  7. fajne te porady :) akurat jadę na weekendzie nad wodę wiec chyba poszukam kapelusza żeby jednak wlosom nic się nie stało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zabawy z Perfectą :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobre porady świetny post

    OdpowiedzUsuń
  10. teraz będzie już 2 lata jak nie prostuję włosów ;) no i odstawiłam suszarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Regularnie chodzę na basen, więc dobrze wiedzieć o tym triku z odżywką:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.