Lipcowe nowości

10:13

Myślałam, że lipcowe nowości się nie pojawią, gdyż nie zamierzałam kupować nic nowego, a raczej uzupełniać to, co się w tym miesiącu kończyło. I tak kolejne opakowanie odżywki Eveline 8w1 czy zmywacz do paznokci wrzucone zostały do szuflady.  Wymieniłam jedynie krem do depilacji okolic bikini na Eveline, Just Epil, Argan Oil Sensitive.


Potem zdecydowałam podąć walkę z problemem, który denerwuje mnie od dawien dawna, czyli wrastające włoski na nogach.  Zainwestowałam, więc w słynny krem Pilarix, dostępny w każdej aptece, zobaczymy czy mi pomoże. 


Wielkim oraz miłym zaskoczeniem była dla mnie wiadomość, że zostałam testerką marki Perfecta. Paczuszka testerska zawierała w sobie krem Dekoder Genów Młodości oraz peeling do ciała Pina Colada, które pachnie obłędnie i już wiem, że pojawi się w sierpniowych ulubieńcach.


Jeszcze większym zaskoczeniem był e-mail od Karoliny, która prowadzi bloga Kosmetyczna Inżynierka, zawiadamiającym mnie o tym, że wygrałam rozdanie przez nią organizowane. W paczce znalazły przygotowane przez nią francuskie kąski.
Zacznę od odsypek pudrów Mac, przez czyścik Lusha, Angels on Bare Skin po próbeczkę upragnionego przeze mnie Mary-Lou od The Balm oraz jakiegoś podkładu o przepięknym zapachu. 
Trafiły do mnie także próbeczki perfum, kremu Vichy Normaderm, saszetki żelu pod prysznic i mleczka nawilżającego Le Petit Marseiliais, jak również perfumowany balsam Diesel. 
Ponadto otrzymałam duże opakowanie czarnego mydła Savon Noir, zestaw miniatur od Lierac, szampon w kostce Ma Provence do włosów normalnych, odżywkę Nectar of Nature oraz dwa mydełka.
Karolina! Bardzo Ci dziękuję! 

Nie miało być nic, a zebrała się pokaźna grupka. 


36 komentarzy:

  1. Ile śliczności! :)) Bardzo lubię Pilarix :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo nowości, ten olejek z Eveline chce przetestować niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile fajnych nowosci ciekawa jestem peelingu Pinacolada

    OdpowiedzUsuń
  4. super nowości, gratuluję, też zostałam perfekcyjną testerką!

    OdpowiedzUsuń
  5. ile nowości <3 chociaż 8w1 z eveline nie dla mnie : c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż ten produkt albo się kocha, albo nienawidzi.

      Usuń
  6. Sporo tego. Też zostałam testerką perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten krem do depilacji Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zaliczam go do przeciętnych, ale zobaczymy co będzie dalej.

      Usuń
  8. Peeling do ciała z Perfecty chetnie bym przygarnęła:) Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa efektów Pilarixu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie słyszałam jeszcze o tym kremie Pilarix a tak poza tym to spora kolekcja. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z Twoich nowości ostatnio nabyłam zmywacz Isana , który jest świetny ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Też został am testerką Perfecty :-) nie mogę się doczekać aż wrócę z wakacji i powącham ten peeling :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę kupić sobie zmywacz Isany :). Fajne nowości, życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sporo tych nowości, gratuluję zostania testerką Perfecty ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.