Kącik z Haristore - Indola, Sun Activ, szampon i odżywka

O poradach jak dbać o włosy w okresie wakacyjnym już mogłyście poczytać. Pora więc, aby przedstawić jakieś produkty, które w tej pielęgnacji mogą nam pomóc. Od Hairstore otrzymałam kompletny zestaw marki Indola Sun Active, który możecie znaleźć tutaj. Obecnie wszystkie produkty są przecenione. 
Jest to pierwsza część recenzji tych produktów, druga pojawi się w sierpniu, jako kolejny kącik. Postanowiłam zacząć od podstawowej pielęgnacji, czyli szamponu oraz odżywki. 

INDOLA INNOVA SUN ACTIVE HAIR&BODY



Opis producenta:
Szampon do włosów i ciała wystawionych na działanie słońca. Dzięki zawartej w nim formule Climate-shield wzbogaconej o mleko palmowe i witaminą E innowacyjny szampon odpręża, odświeża i chroni włosy przed działaniem promieni UV, wolnych rodników oraz ich przesuszeniem. Aby nadać włosom i skórze zdrowy wygląd stosuj przez całe lato  codziennie.
 

Szampon przeznaczony jest to każdego rodzaju włosów, polecany szczególnie dla włosów matowych, puszących się, suchych oraz uwrażliwionych. Opakowanie w kolorze soczystej żółci zawiera aż 300 ml, niestety ze względu na zabarwienie nie widać ile produktu w środku pozostało. Obecnie można go dostać za 19,99 plus przesyłka. Podoba mi się otwarcie, w formie uchylanego dziubka- wiem, że on ma jakąś specjalistyczną nazwę, więc jeśli ją znacie, oświećcie mnie w komentarzu :D. Dzięki niemu szybko i sprawnie przebiega aplikacja oraz dozowanie.  Butelka mimo dość śliskiej faktury dobrze leży w dłoni, nie wyślizgując się z niej.
Konsystencja szamponu jest dość lejąca, ale za to przyjemnie kremowa. Cała seria ma cudowny ten sam zapach, który godzinami utrzymuje się na włosach. Niewielka jego ilość wystarcza, aby zaczął się pięknie pienić, również na ciele.
Właśnie, muszę wspomnieć o kwestii ciała. Szampon może nam również służyć, jako środek myjący. Na początku nie byłam przekonana, ale zabrałam go ze sobą na wyjazd i mile mnie zaskoczył. Dokładnie oraz delikatnie oczyszczał skórę nawet spaloną słońcem, nie powodując żadnego podrażniania czy świądu.
Przy stosowaniu go przez miesiąc na dwa sposoby zużyłam około połowę opakowania. 
Producent proponując codzienne stosowanie mówił prawdę. Tylko taka metoda sprawia, że włosy są nawilżone i lśnią zdrowym blaskiem. Czupryna ślicznie się układa, nie pusząc się jak u pudla. Moje włosy nie rozjaśniły się aż tak bardzo, a siano nie powstało. Mimo, że posiada w sobie SLS nie podrażnił mi skóry głowy. Ostatnio on i odżywka były moją jedyną pielęgnacją, gdyż przygotowywałam się do ścięcia włosów, więc reszta produktów, stała się zbędna i nie wiem jak to możliwe, ale ograniczyły wypadanie włosów. W czasie mycia wyciągam pojedyncze sztuki z odpływu, a niewielka reszta pozostaje na szczotce.
Godny polecenia produkt. :) 

INDOLA INNOVA SUN ACTIVE AFTER SUN HAIR RECURE 



Opis producenta:
Lekka ochronna odżywka do włosów zestresowanych słońcem podczas lata lub urlopu. Innowacyjna odżywka w sprayu bez spłukiwania odświeża i chroni włosy przed uszkodzeniami powodowanymi działaniem promieni UV, a także przed nadmiernym puszeniem się i wysuszaniem. Seria Sun Active została wzbogacona o Kompleks Climate-Shield, zawierający mleczko palmowe i witaminę E. Dzięki połączeniu tych składników rozdwajające się końcówki i uszkodzenia zostają zregenerowane nawet do 80%. Odżywka stosowana codziennie sprawi, że włosy będą błyszczące, miękkie i zdrowe. Jest łatwa wygodna w użyciu dzięki atomizerowi, który pozwala na równomierną aplikację kosmetyku na włosach.

Dopełnieniem do szamponu jest między innymi dwufazowa odżywka bez spłukiwania. Zamknięta w bardzo podobnym opakowaniu, mieści 250 ml, z tym, że w tym wypadku widzimy ile produktu pozostało w środku. Koszt taki sam jak w przypadku szamponu. Posiada bardzo wygodny, niezacinający się atomizer, o dość dużym rozprysku, więc należy uważać na oczy.
Aplikacja jest prosta. Wystarczy wilgotne lub suche włosy spryskać odżywką, wcześniej mocno nią wstrząsając, aby jej dwie warstwy się dokładnie połączyły. Zapach włosów pozostawiony przez szampon, zostaje wzmocniony.
W miesiąc zużyłam jej połowę, więc jeszcze jakiś czas się nią nacieszę. 
Przede wszystkim nie obciąża i skleja, nawet zaaplikowana na suche włosy. Nigdy nie mogłam się przekonać do odżywek w takiej formie, ponieważ sądziłam, że nie robią nic, a tutaj zaskoczenie. Pięknie wygładza włosy oraz je nabłyszcza. Kłaczki są delikatne, miękkie, sypkie. Miałam także wrażenie, że odrobinkę nawilża, wzmacniając efekt szamponu. Na pewno chroni przez promieniami UV, gdyż spędzałam całe dnie w wielkim słońcu, a wieczorem wszystko nadal wyglądało pięknie. 



Jak produkty do włosów polecacie i stosujecie na lato? 

14 komentarzy:

  1. pierwszy raz spotykam się z tymi produktami, ale u mnie wielkie zapasy kosmetyków do włosów więc nie wypróbuje póki co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych kosmetyków i chętnie zerknęłabym na skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Składy bardzo podobne, nie najgorsze ale też nie najlepsze. :)

      Usuń
  3. Fajny produkt,nigdy wcześniej się z nim nie spotkałam. Spodobał mi się wpis "O mnie" prawniczka,pracująca w radiu,jak dla mnie REWELACJA :) Dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.