Babydream, Wasch und Duschcreme - Kremowy płyn do kąpieli i pod prysznic

09:04
Dzieckiem nie jestem już od dawna, ale ze względu na skórę, która lubi być wybredna, co do produktów, którymi ją myję czasami sięgam po specyfiki dla dzieci. Na promocji moją uwagę przykuł kremowy płyn do kąpieli i pod prysznic marki BabyDream, dostępnej tylko w sieciach drogerii Rossmann. 


Opis producenta:
Właściwości płynu:
- zawiera wyciąg z aloesu, 
- pH neutralne dla skóry,
- nie zawiera oleju mineralnego oraz środków konserwujących i barwników.
Produkt ma konsystencję kremowego żelu. Łagodnie, ale dokładnie myje, przeznaczony jest również do mycia wrażliwej skóry osób dorosłych.

Skład:
Aqua, Lauryl Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Sodium Cocoamphoacetate, Acrylates Copolymer, Parfum, Cocoglucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Styrene/Acrylates Copolymer, Glyceryl Caprylate, Sodium Hydroxide, Citric Acid



Ta 300 ml buteleczka kosztowała mnie niewiele, jednakże nie pamiętam dokładnej ceny, wydaje mi się, że zamknęła się w okolicach 7 złotych. Stojące na główne opakowanie zostało ładnie oraz porządnie wykonane, dobrze leży w dłoni, ale mam zastrzeżenie, co do twardego plastiku, z którego zostało wykonane. Przez to trzeba dość mocno ścisnąć, aby wydobyć produkt ze środka. Pod koniec będę miała pewnie problem, by cokolwiek z niego wycisnąć. Otwór dozujący jest jak najbardziej odpowiedni. 
Konsystencja to kremowy, gęsty żel o mlecznym zabarwieniu. Ma dziwaczny kwaśno-mydlany zapach, który może się nie podobać. Mi szczególnie nie przeszkadza i na szczęście nie pozostaje na skórze po myciu. 



Mogę nazwać go kremem myjącym, więc bardzo słabo się pieni i trzeba go troszkę zużyć, aby wyszorować całe ciało. Po trzech tygodniach stosowania dobiegam prawie do końca opakowania.
Świetnie oczyszcza skórę ze wszelkich zanieczyszczeń, mimo że jest bardzo delikatny. Pozostawia uczucie miękkości i delikatności, dosłownie jak pupcia niemowlęcia. Nie wywołał u mnie świądu, nie wysuszył ani nie podrażnił skóry. Miałam wrażenie, że także delikatnie nawilża.
Podobno można nim zmywać również makijaż czy myć włosy, ale jakoś nie mam ochoty tego próbować. Jeśli któraś z Was ma z tym doświadczenia niech da mi znać w komentarzu. 

Ogólne wrażenie po nim mam pozytywne, ale wielkiego zachwytu nie ma. Może kiedyś do niego powrócę. 

Miałyście ten produkt? Co marki BabyDream polecacie? 

17 komentarzy:

  1. Widziałam jak vlogerki myją nim pędzle do makijażu. Osobiście go nie miałam, ale moja siostra używała jak za mocno się opaliła, bo jest delikatny dla skóry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również zdarzyło mi się raz umyć nim pędzle i miałam wrażenie, że ciężko go wypłukać.

      Usuń
  2. Z tej firmy miałam tylko oliwkę, fajnie ze lekko nawilza to ostatnio rzadkość ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwkę mam w zapasach i czeka na swoją kolej :D.

      Usuń
  3. Nie miałam :) A jeśli chodzi o Babydream to kocham ich dzieciaczkową oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze tego kosmetyku, z BabyDream zamierzam wypróbować szampon

    OdpowiedzUsuń
  5. jedynie szamponu używałam, ale ciekawy jest ten płyn :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam mydełko BD i myję nim buzię. Bardzo je lubię :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nawet nie wiedziałam, że mają mydełko. :D

      Usuń
  7. ja chciałam wypróbować z tej firmy puder i przekonać się czy faktycznie jest podobny do działania transparentnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo ciekawe! Przetestuj i daj znać, może i ja bym wypróbowała :D.

      Usuń
  8. Ciekawa recenzja
    http://wwielkimswieciekosmetykow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy go nie próbowałam jednak dla moich włosów an co dzień stosuję szampon Baby dream za jakieś 5zł jest niesamowicie delikatny więc do codziennego użytku ideał.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.