AllePaznokcie - Top Coat Matt

Wiecie, że cenię sobie trwały manicure. Nawet teraz, gdy mam wakacje paznokcie maluje tylko raz w tygodniu. Dlatego też wybierając produkty od AllePaznokcie na listę trafiły dwa top coat'y. Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam ten, który zainteresował mnie najbardziej. 


Nie posiadam w swojej kolekcji żadnego matowego lakieru. Zawsze myślałam, że będzie to źle wyglądało na płytce, ale mimo to byłam ciekawa. Dlatego też trafił do mnie Top Coat Matt, dostępny tutaj. Cena tego cudeńka to 9 zł plus przesyłka. 
Opakowanie to standardowa okrągła buteleczka o pojemności 15 ml, czyli całkiem sporo. Po odkręceniu ukazuje się maxi pędzelek o kwadratowym zakończeniu. Muszę przyznać, że byłam nim na początku odrobinę przerażona, ale przy używaniu pozwolił na szybkie pokrycie płytki paznokcia warstwą top coat'u. Nabiera dość sporą ilość produktu, lecz zawsze można ją odrobinę ściągnąć poprzez otarcie pędzelka o brzegi buteleczki. 



Konsystencja produktu jest dość lejąca oraz luźna, na szczęście nie przeszkadza to przy aplikacji. Zdziwił mnie fakt mętnego koloru, jaki posiada i zastanawiałam się czy przypadkiem nie będzie zmieniał odcienia lakieru. Nic takiego się nie stało, a top coat po nałożeniu na paznokieć staje się całkowicie przezroczysty. 
Wydajność mogę określić, jako bardzo dobrą, ponieważ stosuję go od miesiąca przy każdym malowaniu, a z buteleczki ubyło niewiele. 
Sposób aplikacji jest bardzo prosty. Wystarczy cieniutką warstwę nałożyć na wyschnięty lub lekko podeschnięty lakier, a już po chwili można obserwować jak traci on swoje błyszczące wykończenie, stając się całkowicie matowy. Efekt matu utrzymuje się dość długo, aczkolwiek już po 5-6 dniach można zauważyć delikatnie błyszczenie się paznokcia. Jednakże nawet po półtora tygodnia nie starł się całkowicie. 
Skoro jest to top coat to powinien także przedłużać znacznie trwałość lakieru i tutaj sprawdza się naprawdę genialnie. Potrafi utrzymać manicure przez 7 dni w praktycznie nienaruszonym stanie. Zazwyczaj ścierała mi się troszeczkę zakładka i to wszystko. Żadnych odprysków czy złażenia lakieru płatami.
Trzeba się przygotować na troszkę dłuższe wysychanie całego naszego arcydzieła, które wykonałyśmy na paznokciach. Ja zazwyczaj po około 45 minutach mogłam już wrócić do wszelkich zajęć. Nawet, jeśli malowanie wykonywałam wieczorem to rano nie budziłam się z odciśniętą pościelą. 









Jestem bardzo zadowolona z wyboru i na pewno zużyję go do końca.
Lubicie matowe lakiery i matowe wykończenie na paznokciach? 


Przypominam o rozdaniu, które znajdziecie - tutaj

23 komentarze:

  1. w niektórych przypadkach podoba mi się matowe wykończenie

    OdpowiedzUsuń
  2. Baardzo lubię mat na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie mam jeszcze żadnego matowego lakieru ale oczywiście kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W jeden dla spróbowania warto się zaopatrzyć. ;)

      Usuń
  4. Ja lubię matowe lakiery u kogoś u siebie jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam matt z Lovely i bardzo mnie zawiódł a uwielbiam matowe wykończenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam matowy top z Lovely i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię matowe wykończenie dzięki takim produktom :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam matowe wykończenie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa :) muszę się nim zainteresować

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze "bałam" się i podchodziłam z rezerwą do tego typu kosmetyków, ale zdjecia zachęciły mnie do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ślicznie to wygląda ;) zachęca niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.