Wibo, Express Growth numer 450

08:44
Kolejny post ratunkowy. Mam tyle nauki, że całymi dniami siedzę nad książkami. Dzisiaj postaram się parę ciekawych postów napisać, ale nie wiem co z tego wyjdzie.  


Jestem fanką lakierów marki Wibo przede wszystkim za ich cenę, trwałość oraz wybór odcieni. Numer 450 zwrócił moją uwagę właśnie ze względu na kolor, ponieważ w buteleczce wygląda jak głęboki, nasycony róż. Na paznokciach okazało się, że jest to czerwień, jednakże zależy to od tego jak padnie nam światło na dłoń, więc może prezentować się dwojako.



Podobno seria Express Growth zawiera w sobie serie witamin i ma pobudzać wzrost paznokcia. Ciężko jest to udowodnić skoro składu na opakowaniu nie znajdziemy, a też takiego efektu nie zauważyłam. 
Buteleczka jest oczywiście szklana i posiada 8,5 ml pojemności. Lakier posiada ważność 12 miesięcy od momentu otwarcia. Szafy Wibo są w każdym Rossmannie, a cena to pikuś 5-7 zł. Pędzelek według mnie jest jak najbardziej odpowiedni. Łatwo oraz szybko się nim operuje, chociaż jedna rzecz mi w nim przeszkadza. Jest to kwadratowe jego zakończenie, przez co ciężko dojechać mi do skórek albo się gdzieś pacnę.



Obawiałam się odrobinę o krycie, ponieważ lakier ma dość rzadką konsystencję. Moje obawy rozwiały się, gdy po pierwszej warstwie paznokieć został pokryty, bez smużenia i prześwitów. Trwałość także mnie zaskoczyła, bo manicure wytrzymał bez większych odprysków 4 dni, a nawet po tygodniu efekt był całkiem znośny.
Wysycha zaskakująco szybko jak na lakier. Osobiście po około 15 minutach mogę powrócić do swoich obowiązków. 




Jeden z moich ulubionych lakierów, będę musiała pomyśleć o innych kolorach.
Jak się Wam podoba? 

12 komentarzy:

  1. Piękny kolor :D
    http://domisbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go właśnie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś taki sam ;) Nie powiem, kolor jest cudny! ;)

    zapraszam http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten lakier ;)

    http://voanni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny, lubię każdy odcień czerwieni

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie niestety tylko piaskowe lakiery z Wibo dają radę, inne strasznie szybko odpryskują :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor świetny :) Lubie lakiery wibo ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.