Sobie upolowałam

08:15
Ah te zakupy. Mimo że nie lubię chodzić po sklepach to wszelkie strony internetowe prowadzące sprzedaż wysyłkową kuszą, a w tym miesiącu uległam szczególnie.



Na początku tego miesiąca moja mama postanowiła zrobić mi niespodziankę i złożyła zamówienie z Avonu. Moja kolekcja mgiełek powiększyła się o dwa nowe zapachy - czekoladę z różą oraz fiołek.




W mojej Biedronce nigdy nie mogłam trafić na płyn micelarny BeBeauty, ale dla chcącego nic trudnego i jest już ze mną.
Za każdym razem jak trafiam do Rossmanna to produkty marki Isana są przecenione. Jak to ja muszę coś wrzucić od nich do koszyka i tym razem był to olejek pod prysznic oraz krem do ciała, owoc granatu i figa, który niestety nie załapał się na zdjęcia, wybaczcie.
Serwis Urodomania kusił mnie od dawien dawna, a że poprawiałam sobie zamówieniami humor to nie widziałam nic złego w zakupieniu paletki cieni marki Hean nr 408 oraz limitowanego eyelinera od Essence Beach Cruisers nr 1.




Na sam koniec, według mnie, największa perełka. Czekałam na nie dość długo, ponieważ Wizażyści.pl, troszkę zawiedli i zamówienie zostało wysłane dopiero po tygodniu. Trafiły jednak całe, zdrowie i piękne. Przedstawiam Wam zestawik 7 pędzli Lancrone. 

20 komentarzy:

  1. Z pędzelków będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niedrogie te pędzle, może też sobie zamówię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tym mi zależało, już mogę je polecić :).

      Usuń
  3. Mam pędzle z Lancrone, tylko inny zestaw, ale też siódemkę. Mam już je kilka ładnych lat i bardzo je sobie chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że są wytrzymałe. Oto mi właśnie chodziło.

      Usuń
  4. Olejek Isany już od dłuższego czasu mam w planach, ale podobno czuć w nim rybę...
    Co sądzisz o jego zapachu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie określiłabym go jako rybny, ale bardzo dziwaczny, strasznie specyficzny. W butelce pachnie inaczej i podczas mycia inaczej. Mi tak średnio przypasował.

      Usuń
    2. A no właśnie... dlatego ciągle wstrzymuję się od zakupu ;)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem jak sprawdzi się paletka z Hean sama mam na nią ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy:) mnie zawsze kuszą sklepy wysyłkowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę że zakupy udane :) ja uwielbiam mgiełki z avonu,polecam tez pędzle Sunschade minerals są niedrogie i jakościowo świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za polecenie pędzelków, chętnie się zainteresuje :). Mgiełki lubię właśnie na lato kiedy nie chce używać perfum.

      Usuń
  8. he he czy to początki zakupoholizmu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ten zestawik pędzli napisz koniecznie jak się sprawują :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie mgielki z avonu zajmuja cala szuflade ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.