Rozpieszczanym być!

11:25
Przychodzę dzisiaj znów się pochwalić. Trzeba przyznać, że Hairstore rozpieszcza i to strasznie. 


Lipiec i sierpień to czas wakacyjny, który wymaga czasami wzmożonej pielęgnacji i nie można pomijać w tym naszych włosów, ponieważ słońce potrafi plątać psikusy. Przekonałam się o tym nie raz, gdyż jak wiecie jestem blondynką a w tym okresie takie włosy jak moje rozjaśniają się z dnia na dzień i są bardzo narażone na przesuszenie i nie tylko.  Hairstore postanowiło o mnie zadbać i do testów otrzymałam całą serię produktów Indola Sun Active, która składa się z:

Oczyszczającego szamponu do ciała i włosów




Odżywki bez spłukiwania



Maski chroniącej przed słońcem  



Ochronnego olejku




Torebki na bikini 



Pozostaje mi zabrać się za testy.



Co Was interesuje najbardziej?  

19 komentarzy:

  1. świetna przesyłka, ciekawa jestem jak się sprawdzą produkty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem bardzo ciekawa. Szamponem już zdążyłam spłukać olejek łopianowy :D.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Już zabieram się za testy ;). Pierwsza już w lipcu.

      Usuń
  3. Mnie osobiście interesuje wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna paczuszka, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.