Piękne pazury z AllePaznokcie - nowa współpraca

W zeszłym tygodniu nawiązałam współpracę z AllePaznokcie


Mają tak szeroki oraz bogaty asortyment, że nie wiedziałam na co się zdecydować, jednakże ostatecznie do testów otrzymałam: 



1. Top Coat, z którego jestem niezmiernie zadowolona, ponieważ nie lubię jak lakier szybko odpryskuje. Myślę, że żadna z nas tego nie lubi. 


2.  Top Coat Matt, czyli kolejny utrwalać, jednakże mający dawać matowe paznokcie. Zawsze marzyło mi się, aby wypróbować ten wynalazek. Jestem bardzo ciekawa efektu. 



3. Aksamitne paznokcie w kolorze białym. Często podziwiałam takie cudeńka w filmikach wielu dziewczyn, ale nigdy nie widziałam ich na żywo. Wypróbuję więc na swoich. Co wy na to?


4. One Colour Exclusive nr 20, który jest brudnym pięknym różem. Nie mogę się doczekać, aż maznę nim swoje pazurki. 
5. Otrzymałam także dwa pilniczki, a to zawsze jest potrzebne.
Wybaczcie mi brak zdjęć przy tych dwóch pozycjach, ten brudny róż jest ciężki do uchwycenia przy tak pochmurnej pogodzie. Przy recenzji pełne zdjęcia się pojawią, obiecuję. Możecie jednak coś dojrzeć na zdjęciu głównym. 

Czego recenzja ma się pojawić jako pierwsza? :) 


18 komentarzy:

  1. A ja czekam już miesiąc i mimo zapewnień ze strony hurtowni że paczka do mnie przyjdzie nadal nic nie dostałam :( Ale produkty oczywiście dostałaś świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku! A to dziwne, chociaż sama miałam już raz taki przypadek z pewną firmą, której nazwy wymieniać nie chcę.

      Usuń
  2. Ja osobiście jestem ciekawa lakieru ;) obserwuję i zapraszam do siebie;) czy ten lakier to z tym efekem a'la zamsz? http://sylwiatestowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniemam że tak, nazywają to aksamitem, ale zamsz także jest dostępny w ofercie :).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak! :D Mam nadzieję, że w końcu coś godnego uwagi. Liczę na tytanowy manicure :P.

      Usuń
  4. świetna ta współpraca, sama na taką bym się skusiła ;) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem ciekawa tego matowego top coat`u ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, więc chyba pierwszy pójdzie na tapetę :D.

      Usuń
  6. Czekam na aksamitne białe paznokcie. Ciekawa jestem Twojej opinii co do produktów tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :). Zabieram się niedługo za testy, więc wystarczy wyczekiwać posta :).

      Usuń
  7. Dość stary jest ten post, ale pamiętasz może ile czekałaś na odpowiedz e'mail na propozycję współpracy? Ponieważ, czekam już prawie dobe i nic. Dlatego nie wiem, czy mam czekać dalej czy moja propozycja została przekreślona.

    Dziekuję za odpoweidz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoneczko, niestety nie pamiętam. Ale dostałam od nich wiadomość, iż mam podać listę co mnie interesuje i się odezwą. Parę dni później otrzymałam paczuszkę.

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.