Najpopularniejszymi postami są:

08:14
Wreszcie sesja za mną. Oficjalnie mam wakacje, które spędzę w pracy i na nauce na poprawkę z prawa karnego. Planuję także powoli przeprowadzkę do Torunia i mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli.
Dzisiaj zapraszam na top of the top czerwcowych postów.



  1. Post ten pobił wszystkie inne pod każdym względem. W statystykach nic nie jest w stanie mu się równać. Są to chyba najlepsze matowe pomadki, jakie przyszło mi zakupić oraz testować. 





  2. Kolejna paczuszka od Hairstore z cudownymi produktami na lato. Zaczęłam już testy i jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Szczególnie dwufazowa odżywka bez spłukiwania przypadła mi do gustu, a przez bardzo długi czas nie mogła się przekonać do tego typu produktów. 


  3. Ah... te zakupy. Czerwcowe nowości, z których tylko jedna rzecz okazała się dla mnie bublem. Nie zdradzę jeszcze co to, wszystko pojawi się w recenzji. 

  4. Była zaskoczona waszymi komentarzami pod tym postem. Myślałam, że wszyscy stosują więcej produktów przy wieczornej pielęgnacji ode mnie, ale się pomyliłam.
  5. Bardzo ucieszył mnie fakt, że maska włoskiej marki Inebrya Was zainteresowała. Kuracja keratynową, którą mogłam stosować dzięki Hairstore, przyniosła
    naprawdę ciekawe efekty. 
P.S. Czy wy także macie problemy z listą czytelniczą i wyświetla Wam tylko jeden, najświeższy post? o.O 

5 komentarzy:

  1. Czytałam wszystkie posty które tutaj dodałaś :)
    Też u mnie jest ten problem, czytałam na forum, że dużo osób tak ma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta awaria z tymi postami jest uciążliwa:((((też jest u mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie przeczytałam :)
    Też mam taki problem z listą czytelniczą ;//

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna poprawka to i tak świetny wynik, a karne wcale nie jest takie proste w ogarnięciu.
    Lista czytelnicza ostatnio bardzo szwankuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie sejsa dopiero sie zacznie oficjalnie w piątek ;( a i tak mam pełno nauki od kilku tygodni ;( cięzkie jes życie studenta :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.