Get unready with me!

08:18
Jak już się umalowałam, to chyba muszę się ,,odmalować". Dzisiaj, więc to tym jak wygląda moja wieczorna pielęgnacja :).


Ważną kwestią jest to by zdjąć soczewki przed zmywaniem makijażu, ponieważ mogą one się zniszczyć, a te maleństwa to delikatna rzecz. Po tym mogę zacząć pracę z płynem micelarnym, aby zniknęło wszystko to trafiło tego dnia na oczy. Następnie odrobinę mleczna nanoszę na twarz i masuję okrężnymi ruchami żeby wszystko się dokładnie rozpuściło. Ściągam to przy pomocy szmatki muślinowej - całą procedurę opisałam w recenzji, więc jeśli któraś z Was jest zainteresowana, zapraszam tutaj



Resztki, które mogły się zawieruszyć na buzi oczyszczam zwilżonym płynem micelarnym płatkiem kosmetycznym. Na sam koniec wklepuję krem na noc oraz spryskuję twarz wodą termalną. 


Przed samym snem traktuję swoje rzęsy oraz brwi olejkiem rycynowym. Dodatkowo zaś czasami to tej procedury dołączam peeling, ale tylko raz w tygodniu. 

Dość skromnie, trzeba przyznać, ale nie lubię zbyt dużo nakładać na swoją buzię. Po za tym moja skóra nie narzeka :D. 

A jak wygląda Wasza wieczorna pielęgnacja? 

14 komentarzy:

  1. Tez używam garniera i Uriage;)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobnie :) Mleczko jednak piekło mnie w twarz, ale płyn oraz wodę termalną uwielbiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie mleczko micelarne, później mydełko Aleppo i krem lub olej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i nie ma co przesadzać, bo zbytnie dbanie też może okazać się niekorzystne, mam podobny rytuał do ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. również używam wody termalnej z Uriage i ją bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wieczorem czasem używam mniej,zależy od dnia ;)
    zapraszam do mnie http://qllever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta szmatka za mną chodzi tak samo jak woda termalna .

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie jest całkiem podobnie tyle tylko, że do demakijażu całej twarzy używam olejów, rzęsy smaruję odżywką L4L ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę kupić tą wodę Uriage :) Słyszałam, że opakowanie 150ml jest w Super Pharm teraz za 13.99zł :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.