Moje śmieci #2

10:22
Muszę przyznać, że jestem z siebie strasznie dumna. W porównaniu z pierwszym projektem denko, obecne jest dużo większe, ale i tak mistrzynią w zużywaniu nie zostanę :D. Przedstawiam Wam więc moje śmieci! 




1. Garnier, Ultra Doux, Szampon odbudowujący z olejkiem awokado i masło karite. (recenzja
Świetny szampon, który zużyłam z wielką przyjemnością. Fenomenalnie oczyszczał, w dodatku nie powodował u mnie swędzenia skóry głowy. Włosy były puszyste, błyszczące, po prostu piękne.
Czy wrócę do niego ponownie? TAK
2. Bourjous, Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu (recenzja
Byłam bardzo zadowolona z tego płynu micelarnego. Dokładnie zmywał mój makijaż oczu oraz sprawdził się jako ,,tonik", dla dokładnego usunięcia wszystkich zanieczyszczeń.
Czy wrócę do niego ponownie? NIE WIEM 




3. Bambino - oliwka (recenzja)
Strasznie się cieszę, że w końcu będę mogła wyrzucić tę ufajdaną butelkę :D. Tego właśnie nie lubię w oliwkach, ich butelek, które w zastraszająco szybkim tempie niemiłosiernie się brudzą.
Sama oliwka spełniała swoje zadania, a ponadto była strasznie wydajna, ponieważ miałam ją od listopada zeszłego roku. Raziło mnie w nim słabe łagodzenie podrażnień, ale do delikatnej pielęgnacji dla mało wymagającej skóry, mógłby stać się ideałem.
Czy wrócę do niej ponownie? RACZEJ NIE 
4. Isana Med, Soft Dusche - Łagodny żel pod prysznic (recenzja)
Nazwa produktu jest w tym przypadku trafna. Nie podrażnił mojej skóry, a likwidował uczucie swędzenia i ściągnięcia skóry, spowodowane przez inne żele. Mógłby być odrobinę bardziej wydajny, ale to mały szczególik. Przyzwoity produkt w niskiej cenie, godny polecenia.
Czy wrócę do niego ponownie? MOŻE 




5. Alterra, nawilżająca odżywka do włosów granat i aloes (recenzja

Prezentuję Was tylko jedno puste opakowania, a w rzeczywistości zużyłam ich prawie 3! To chyba mówi samo przez się. Uwielbiam tą odżywkę i jak do tej pory lepszej nie miałam. Moje włosy odżyły, są przecudownie miękkie, błyszczące nawilżające. Jedyne, co mnie w niej denerwuje do strasznie twarde opakowanie, a przez to nie można z niego wydusić całości produktu.
Czy wrócę do niej ponownie! TAK 
6. L'biotica, Biovax, Intensywnie regenerująca maseczka do włosów blond (recenzja
Z perspektywy czasu oceniam ją średnio, choć najgorsza nie była. Zabijają ją obecne maski, które obecnie stosuję.
Czy do niej powrócę? CHYBA NIE




7. L'biotica, Biovax, serum wzmacniające (recenzja

Jak do tej pory jest to moje ulubione serum na końcówki. Ta mała buteleczka była ze mną przez wiele miesięcy i potrafiła czynić cudy. Moje końcówki są odpowiednio zabezpieczone, nawilżone i przede wszystkim zdrowe. Ostatni raz włosy ścinałam w lutym, a do tej pory nie zauważyłam większego rozdwajania się, gdzie wcześniej po dwóch miesiącach wizyta u fryzjera była koniecznością.
Czy wrócę do niej ponownie? TAK 
8. BeBeauty, Mleczko nawilżające do demakijażu (recenzja
Nie wiem, która to już butelka tego mleczka. Wątpię bym je wymieniła na coś innego. Sprawdza się fenomenalnie, a moja skóra je kocha.
Czy wrócę do niego ponownie? TAK 
9. Isana, krem do rąk z 5% urea (recenzja
Jestem w trakcie zużywania już drugiego opakowania tego kremu. Wspaniały produkt, ratujący moje dłonie oraz skórki przy paznokciach, który polecam wszystkim.
Czy wrócę do niego ponownie? TAK 




10. Próbki Effaclar Duo (recenzja) 

Niestety spektakularnych efektów nie osiągnęłam stosując ów krem, choć chciałabym kiedyś dać mu ponowną szansę. Wtedy też kupię pełnowymiarowe opakowanie.
Czy wrócę do niego ponownie? KIEDYŚ TAK
11. Próbka żelu oczyszczającego Effaclar Duo 
Ta 15 ml tubeczka była ze mną dokładnie przez tydzień. Cudownie zmywał makijaż, lecz niestety w ciągu tego okresu strasznie wysuszył mi skórę w strefie T, do takiego stopnia, że przy nosie skóra odchodziła mi płatami. :(
Czy wrócę do niej ponownie? NIE 




12. Lovly, Golden Rose i nieznana marka - lakiery do paznokci 

Uwielbiam biel na paznokciach, a ten lakier bardzo dobrze się sprawdzał. Szkoda, że zgęstniał zanim zdążyłam go zużyć. Dwa pozostałe miałam rzadko na paznokciach, przez bardzo słaby stopień krycia płytki.




13. Eveline, Big Volume Lash Mascara 
Uwielbiałam tą maskarę, za naturalny efekt i cudowną szczoteczkę, idealnie dopasowaną do wielkości oka. Nie miałam z nią żadnych problemów.
Czy wrócę do niej ponownie? TAK
14. Avon, Infititize Maskara (recenzja)  
Najgorszy tusz do rzęs, jaki posiadałam w swoim życiu. Szczoteczka szarpała, robiąc krzywdę w oku. Niesamowicie sklejała rzęsy. Totalna maskara.
Czy wrócę do niej ponownie? NIGDY 




15. Płatki kosmetyczne 

Tu chyba nie muszę nic pisać :D. 


23 komentarze:

  1. Moja buteleczka po oliwce Bambino dosłownie wygląda tak samo - upapciana nieźle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uczę się na błędach. Obecnie butelkę po oliwce, po każdym użyciu czyszczę by się tak nie papciała, bo wygląda to okropnie :D.

      Usuń
  2. Ja tez wlasnie kilka dni temu wykonczylam bambino, a meczylam sie z nia tak dlugo jak i Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie wydajny skubaniec, pod koniec już mnie nawet denerwował :D.

      Usuń
  3. Sporo tego nazbierałaś. Chyba będę musiała wypróbować ten szampon Garniera. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy akurat obciążał ten szampon Garniera, ale z odżywki z tej samej linii jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bałam się że moje też obciąży, ale na szczęście nic takiego się nie stało. Odżywkę z tej serii bardzo chętnie wypróbuję, jak tylko wykończę wszelkie zapasy.

      Usuń
  5. ten tusz z avonu ma bardzo ostre zakończenie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, strasznie szarpie oko. :( Tragiczny produkt!

      Usuń
  6. Lakiery z Lovely bardzo lubię, mają świetne krycie i ładne kolory, ale strasznie szybko gęstnieją:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, gdyby buteleczki były mniejsze, nie miałabym nic do zarzucenia :D

      Usuń
  7. kiedyś chciałam kupić ten płyn micelarny z Bourjous, ale nie wiadomo czemu pokusłam się na płyn dwufazowy z tej marki i niestety nie byłam zadowolona :)

    ta seria lakierów z GR rzeczywiście ma słabe krycie, mam morski kolor i potrzeba ok.3 warstw żeby kolor był intensywny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z GR seria Color Rich ma bardzo ładne krycie, ale reszta jest rzeczywiście słaba.

      Usuń
  8. mnie ten tusz z avony raczej drapal po oku;/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, tytuł wprowadził mnie w osłupienie ;) Chyba wkradł się błąd :)
    Przypomniałaś mi o odżywce z Alterry. Też byłam z niej bardzo zadowolona i muszę wrócić ponownie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahahah tak, masz rację wkradł się błąd :D. Mogłam kogoś nastraszyć :D.

      Usuń
  10. uwielbiam oliwki do włosów jak i do ciała, ale podobnie jak Ty nienawidzę jak miłosiernie szybko sie brudzą i lepią;P po za tym spore denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. płyn z Bourjois i krem do rąk z Isany to moi ogromni ulubieńcy. Muszę spróbować tego serum z Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  12. krem do rąk z Isany bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Serum z Biovaxu mnie zainteresowało, lubię takie produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Spore denko ;)
    Miałam płyn Bourjois ale mnie uczulił :(

    OdpowiedzUsuń
  15. I ja do tego Bourjois nie jestem do końca przekonana..

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.