Celebryci maja

08:07
Kolejna część podsumowań miesiąca. Tym razem posty, które były najczęściej przez Was czytane. 


1. Moje śmierci #2
Pierwszy tak spory projekt denko na blogu. Jestem naprawdę z siebie dumna, że udało mi się zużyć taką ilość kosmetyków. Będę się starała, aby ta tendencja nie spadała.  


Drugie miejsce zajęła recenzja pudru marki Bell i prawdą jest, że byłam tym faktem zaskoczona. Nie znalazł się w moich ulubieńcach, ponieważ zawiódł mnie przy ostatnich upałach.  





Pierwsza część bitwy masek keratynowych także musiała zająć swoje należyte miejsce. Bardzo mnie ten fakt cieszy, że podobała się Wam ta recenzja. Wyczekuje w czerwcu części drugiej oraz ogłoszenia zwycięzcy. 





Produkt, który uratował moją skórę od przesuszeń wywołanych przez Effaclar Duo. Na pewno do niego powrócę, a i wypróbuję pozostałe kapsułki.
 





Woda o czarodziejskich właściwościach, usuwających niespodziewanie cały makijaż oraz jego resztki. Nic dodać nic ująć ;). 






Na sam koniec napiszę, że czeka jeszcze na opublikowanie post z nowościami, lecz nie wiem czy wszystko zdąży dojść do końca tygodniach, w razie czego niektórych zdjęć nie będzie. 

Buziaki! :* 

8 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę puder prasowany od Bell ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc zapraszam do zapoznaniem się z tym produktem :).

      Usuń
  2. Ach ten micel Garniera kusi, a ja ciągle nie mogę go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamęczę Was tym miclem :D. Kup, kup, kup! :D

      Usuń
  3. Ciekawa lista;*
    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam puder z Bell i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.