Zgrzeszyłam po raz kolejny

18:13
Miała być dziś recenzja, jednakże dopiero wróciłam do domu. Dzień po imprezie, to czas wyjęty z życia. Chyba godzinę zajęło mi nadrobienie wszystkich zaległości, które uzbierały się przez półtora dnia. Niedawno kwietniowy haul wstawiałam, ale jak zapewne każda z Was wie, obecnie drogerie prowadzą bardzo atrakcyjne promocje. Musiałam ulec, po prostu musiałam.
Wybaczcie mi proszę, jakoś zdjęć, ale dziś światło jest po prostu tragiczne i nawet podrasowanie nic nie daje. 


Rossmann praktycznie tydzień po tygodniu ma zniżkę 49% na różne produkty. Do jutra są przecenione rzeczy do twarzy jak podkłady czy róże. Osobiście bardzo długo polowałam na korektor Bourjois, Healthy Mix w odcieniu 51, który w regularnej cenie kosztuje 40,99. W po zniżce cena wyniosła około 20 zł. 


Płyn micelarny z Garniera ciągle zbiera mnóstwo pochwał i jest rozsławiany na blogach. Rossmann go przecenił na 12,99, więc nawet się nie zastawiałam, gdyż przy 400 ml taka cena jest niczym.
Z tym wpisem zaczynam także siedmiodniową kurację nawilżającą z kapsułkami pielęgnacyjnymi od Rival de Loop


Kilka dni temu na facebooku Super-Pharma ogłoszono testowanie nowości od Astor, a dokładnie ich nowej maskary. 500 klientek posiadających kartę LifeStyle mogło zdobyć to cudeńko za 1 grosz, o ile miało szybki refleks i zdążyło wpisać numer swojej karty w ankiecie. Znalazłam się w grupie szczęściar i przedwczoraj odebrałam swój egzemplarz. 

Zgrzeszyłam w tym miesiącu po raz kolejny, ale obiecuję poprawę ;). 

19 komentarzy:

  1. he he "rzeczą ludzką jest błądzić" ja ci wybaczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie ten korektor mi micel garniera:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, a ja ciągle nie mogę zgrzeszyć kupując ten płyn Garniera, ale może w końcu mi się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby mi to było ostatni raz ;) A tak na poważnie, to dobry wybór.
    Micel z Garniera i kapsułki RdL to moje ulubione kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką cichą nadzieję, że i moimi się staną ;).

      Usuń
  5. Micel Garniera już od dawna jest na mojej liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mojej był jak tylko pojawił się na rynku. Promocja przypieczętowała wszystko :D.

      Usuń
  6. Jestem strasznie ciekawa tego korektora z Bourjois, z podkładu HM jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie, z podkładu była i jestem bardzo zadowolona. Korektor mnie bardzo zaskoczył. :)

      Usuń
  7. Kusi mnie ten płyn micelarny z Garniera :) muszę go w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a wiele ludzi uważa, że testowanie z LifeStyle to bajera i mit, a tu proszę! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa tych ampułek ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja znajduje się już na blogu więc zapraszam! :)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.