Paczuszka od Hairstore + zapowiedź

Jakże byłam szczęśliwa, gdy zauważyłam pierwszą paczuszkę od Hairstore w moim domu, cudowny prezent na święta. Przychodzę pośpiesznie przedstawić Wam, co otrzymałam do testów, wraz z garścią ważnych informacji. 


Paczuszka przyszła niesamowicie dobrze zabezpieczona, od zewnątrz jak i od wewnątrz. Produkty były owinięte w folię bąbelkową, a wolna przestrzeń wypełniona poduszeczkami z powietrzem. Pełen profesjonalizm! 



W środku znajdowały się dwie maski z keratyną. Pierwszą z nich jest Inebrya Keratin, maska restrukturyzacyjna , a drugą L'oreal Pro-Keratin Refill. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą, pozostaje zabrać mi się za testy. 



Teraz wcześniej wspomniane informacje. Kącik z Hairstore będzie pojawiał się raz w miesiącu. Każda recenzja będzie opatrzona dodatkowo radami, jak dbać i pielęgnować włosy, przygotowanymi przez specjalistkę Hairstore.
Maski, które otrzymałam idą na wojnę i będą walczyć o miano najlepszej. Porównamy sobie ich składy, działanie, wszystkie możliwe aspekty, a potem na ich podstawie wyłonię zwycięzcę.
Będziecie mogły mnie także posłuchać. Postaram się wrzucić jakiś plik dźwiękowy na bloga, jednak nie jestem specjalistą od tych spraw. 

Na sam koniec chciałabym Wam życzyć spokojnych oraz wesołych Świąt Wielkanocnych, spędzonych w rodzinnym gronie. Dobrego żarełka i mokrego lanego poniedziałku. :)
Alleluja! 

33 komentarze:

  1. Czekam kochana na recenzje :)
    i weeesołych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Status: w trakcie testów :D.
      Dziękuję Słońce! :*

      Usuń
  2. przyjemnych testów Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na efekty testów ;)
    Udanych świat ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tej maski restrukturyzacyjnej. Będę wypatrywała recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja będzie w czerwcu :) Już zapraszam.

      Usuń
  5. Udanych testów i wesołych świąt!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego testowania i również wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam powyższych masek, więc chętnie przeczytam Twoją opinię o nich :)
    Ja też życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, fakt że odkryjesz coś nowe.
      Dziękuję bardzo! :*

      Usuń
  8. jestem ciekawa jak się spiszą produkty :)
    Radosnych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testy rozpoczęte, pierwsze wrażenia bardzo obiecujące. :)
      Dziękuję! :)

      Usuń
  9. Zazdroszczę Ci współpracy z tą firmą :)
    Wesołych Świąt :)

    http://rytmmojegozycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Miłych testów oraz Wesołych Świąt ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna zawartośc paczki! :) miłych testów zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem, która będzie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej !
    Obserwujemy? Jeżeli tak, to zacznij : ) Odwdzięczymy się tym samym :D
    Pozdrawiamy !
    http://typicalfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzje!
    Ja postawiłam na kosmetyki do włosów marki TIGI!

    Zapraszam do siebie:
    http://thiefclothes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie fajne produkty ;))
    Aż zazdroszczę ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Keratyna na mnie działa bardzo fajnie - czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest wygoda - nie trzeba ruszać się z domu, paczka z kosmetykami przychodzi sama... No i ta niespodzianka, co jest w środku... :) Wiele pań nie zawsze jest zadowolona z wyboru producentów, zależy od upodobań.

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.