Najsłynniejsze w tym miesiącu

17:59
Koniec miesiąca to zawsze czas podsumowań, więc jutro pojawią się ulubieńcy, a dzisiaj top 5, czyli najczęściej czytane posty w tym miesiącu. 


1. Paczuszka od Hairstore + zapowiedź 
Posty z tematyką związaną z Hairstore biją prawdziwe rekordy, co mnie bardzo cieszy. W maju pojawi się pierwsza część walki masek, na którą już zapraszam :).


2. Zgrzeszyłam po raz kolejny 
Co prawda malutkie, ale ostatnie zakupy chyba Wam się spodobały. :) 







3. Garnier Skin Naturals, Upiększający krem BB 
Największe zaskoczenie tego miesiąca :D.



5. Kallos, Maska keratynowa z proteinami mleka
Ostatnia, ale w cale nie najgorsza.  

12 komentarzy:

  1. Nienawidzę tego BB z Garnier, mi zrobiła wielkie gówno na twarzy, że tak powiem. :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej lubie zakupowe grzeszki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała poczytac o tym kremie BB :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam pytanie odnośnie sklepu sammy dress, z którego zamawiałaś podróbkę bb. jak to jest z tą płatnością w dolarach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam skorzystać z poradnika Joanny: http://joanna-interestingdetails.blogspot.com/2014/01/jak-kupowac-w-zagranicznych-sklepach.html
      Tutaj wszystko masz dokładnie opisane :).

      Usuń
  5. Muszę zgrzeszyć i też skusić się na ten micel Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie ten Garnier nie podpasował, o wiele za ciemny dla takiego bladziocha jak ja :( / http://kkarmelova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego z tych produktów :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. uwielbiam te niepieskie kapsułki z Rival de Loop ☺

    OdpowiedzUsuń
Obsługiwane przez usługę Blogger.