Moje serducho się cieszy, czyli pierwsza współpraca! :)

14:37
Witajcie Słoneczka!
Jest mi niezmiernie miło napisać, że nawiązałam swoją pierwszą współpracę. Sklep i zarazem hurtownia fryzjerska Hairstore, postanowiła mi zaufać, co mnie ogromnie cieszy. :) 
W ramach tej współpracy przygotowujemy specjalny, comiesięczny kącik, w którym znajdziecie szeroki zakres porad jak dbać o włosy. To samo tyczy się radia i powstanie w tym celu audycja, poświęcona temu zagadnieniu. Będziecie więc mogli przeczytać, jak i posłuchać. Więcej szczegółów już wkrótce. W tym czasie zapraszam Was na stronę sklepu. :) 



16 komentarzy:

  1. Gratuluje wspolpracy :) i zazdroszcze, bo tez chcialabym z jakimis "wlosami" miec wspolprace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :)) Bardzo fajny blog.
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji www.aneczka84.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że blog przypadł do gustu. :)
      Na pewno odwiedzę :*.

      Usuń
  3. gratulacje bardzo ciekawie pomyślane ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jestem bardzo podekscytowana tym faktem :).

      Usuń
  5. Ooo bardzo szybko:) Super, że to coś innego :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.