Zakupy z SammyDress :)

15:07
Uległam, musiałam. O czym mowa? O stronie SammyDress (klik). Joanna z bloga: klik  (pod tym adresem znajdziecie, krótki poradnik jak kupować na tej stronie, mi pomógł, za co bardzo dziękuję), kusiła, kusiła aż w końcu i ja musiałam się zdecydować. 
Miałam wiele obaw, ale ten kto nie ryzykuje, ten nie ma.
Ilość produktów, które chciałam przygarnąć była tak ogromna, że miałam spory problem z ostateczną decyzją. Po przemyśleniu wszystkich plusów i minusów wybór padł na na podróbkę Beauty Blendera, ponieważ zawsze chciałam go posiadać, jednak cena skutecznie mnie odstraszała. Wstawiam wam także link do gąbeczki, którą zamówiłam, gdyby któraś z was była zainteresowana - klik. Przesyłka była darmowa, a za sam produkt zapłaciłam, po odliczeniu wszystkich zniżek, $2,12, co w przeliczeniu na nasze złote daje około 6,60. I jak tu się nie skusić? :D 


Zobaczcie co do mnie dotarło! Czekałam na to malutkie cudeńko dokładnie miesiąc, gdyż zamówienie złożyłam 5 lutego.
W podróży ucierpiało troszkę plastikowane opakowanie, lecz gąbeczka jest cała.
Chcecie recenzję? :D 

14 komentarzy:

  1. eeeej to taniocha :D czasami się zastanawiamy w pracy jak im się opłaca coś za darmo wysyłać, zwłaszcza jak kosztuje, 2 3 dolce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się na tym zastanawiałam, choć już nawet nie warto tego robić, a cieszyć się tym faktem. :)

      Usuń
  2. Ale taniocha :D Ciekawe jak się bedzie spisywał ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dowiemy się, dowiemy. Od jutra zaczynam testy. :)

      Usuń
  3. ciekawe jak się będzie sprawdzała podróbeczka :)czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Także jestem bardzo ciekawa! Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne. :D

      Usuń
  4. dziś przyszło moje zamówienie, też wybrałam to jajeczko :)
    wpadnij do mnie jutro, pędzle też pokarzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnę, wpadnę! Sama planuję zamówić jakiś zestawić ;)

      Usuń
  5. Chętnie przeczytam Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że marzy mi się to jajeczko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak, tak! Chcę bardzo recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chcę recenzję :) Wygląda ciekawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też chcę recenzję bo slyszlaam rozne opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy produkt i jest bardzo podobny do oryginału według opisu ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.