TAG: 50 faktów o mnie.

10:07
Kochane Kobietki! Z okazji Waszego/Naszego dnia, chciałabym życzyć Wam wszystkiego najlepszego! Bądźcie z dnia na dzień coraz piękniejsze! :*
Blog istnieje już parę miesięcy i zdałam sobie ostatnio sprawę, że tak naprawdę niewiele informacji zdradziłam o samej sobie, oczywiście nie licząc tych dotyczących urody. Postanowiłam to zmienić, korzystając z tagu, krążącego już od dawana. Zapraszam jeśli macie ochotę. 


1. Mam na imię Sylwia. 
2. Młoda, to przezwisko nadane mi przez rodziców, potem przyjęło się wśród moich znajomych itd. Wynikło z faktu, iż nigdy nie wyglądałam na swój wiek, a do tej pory proszą mnie w sklepach o dowód, nawet jak chcę wysłać lotto :D. 
3. Studiuję prawo na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. 
4. Jestem jedynaczką, chociaż zawsze chciałam posiadać starszego brata. 
5. Nie potrafię kłamać. Kłamstwo widać w moich oczach, więc nie robię tego, zawsze mówiąc prawdę, nawet tę najgorszą. 
6. W swoim bardzo krótkim życiu udało mi się zrzucić sporą nadwagę z 85 kg do zaledwie 55. Uważam to, za jeden z większych życiowych sukcesów. 
7. Kurduplasek ze mnie, mam 162 cm wzrostu. 
8. Ze względu na niski wzrost, moją wielką miłością są szpilki, które potrafię nosić codziennie. 
9. Mam w szafie więcej sukienek, niż par spodni. 
10. Radio stało się moim hobby przez przyjaciółkę, która wciągnęła mnie do tego interesu. Zawdzięczam mu swoją pewność siebie. 
11. Do wszystkiego podchodzę ze spokojem, bardzo mało się stresuję oraz denerwuję. 
12. Wielka miłośniczka rockowej muzyki. 
13. Czytałam kiedyś namiętnie książki fantasy. 
14. Kolekcjonuję pocztówki ze wszystkich swoich podróży. 
15. Kocham jeść, przede wszystkim słodycze. 
16. Nienawidzę chodzić na zakupy, dlatego większość z nich robię przez internet. 
17. Nie mam prawa jazdy i nie wiem czy kiedykolwiek je zrobię. 
18. Jestem kawoszem, kawa to podstawa oraz dobry początek każdego dnia.
19. W mojej szafie przeważają ubrania w kolorze czerni, bieli, beżu oraz niebieskiego. 
20. Kocham chodzić na basen oraz grać w siatkówkę. 
21. Mam mało widoczną, na szczęście, pionową bliznę na policzku. Jak byłam mała, ugryzł mnie pies mojej kuzynki. 
22. Nie potrafię przyjmować komplementów, bardzo mnie peszą. 
23. Ubóstwiam spać, czego nie mogę robić, gdyż dojeżdżam praktycznie codziennie do Torunia. 
24. Miałam kiedyś platynę na głowie, nie wiem co mi odbiło. Po tym zdecydowałam nigdy więcej nie farbować włosów, chyba że osiwieję :D. 
25. Moimi ulubionymi kwiatami są białe róże. 
26. Uwielbiam gotować, smakować i eksperymentować w kuchni. 
27. Mam ogromy dystans do siebie, co zawdzięczam swojemu chłopakowi. 
28. Ulubioną porą roku jest wiosna, kiedy wszystko odżywa. 
29. Praktycznie zawsze się śmieje i jestem uśmiechnięta, nawet w nieodpowiednich momentach. 
30. Nie mam pamięci do dat oraz tego co mam zrobić, dlatego prowadzę kalendarz. 
31. Przeklinam, ale obecnie staram się tego oduczyć. 
32. Bywam niecierpliwa. 
33. Jestem straszliwie uparta, jak się uprę to nie ma zmiłuj. 
34. Dążę do wyznaczonych celów i wiem że prędzej czy później je spełnię. 
35. Potrafię być strasznie wredna, szczególnie jak za kimś nie przepadam. 
36. Okropnie boję się pszczół, trzmieli, szerszeni i innych tego typu owadów. 
37. Poznałam swojego chłopaka przez facebooka. 
38. Jeździłam na kolonie i obozy w wakacje, przez co udało mi się zwiedzić kawałek świata. 
39. Jeśli ktoś zadziera lub robi krzywdę, osobom które są mi bliskie, będzie miał ze mną do czynienia. 
40. Łatwo się wzruszam. 
41. Bardzo nie lubię pożegnań, zawsze się rozklejam jak największa beksa. 
42. Chciałam zostać lekarzem, ale okazało się, że przedmioty ścisłe nie są mi bliskie. 
43. Jestem niefotogeniczna. Źle wychodzę na zdjęciach, więc zdarza mi się ich unikać.
44. Nie lubię mieć krótkich paznokci, czuję się wtedy nieswojo. 
45. Nigdy nie złamałam żadnej kończyny, miałam jedynie zerwane ścięgno w prawej nodze. 
46. Nienawidzę owijania w bawełnę. 
47. Nie pijam herbaty, gdyż jej po prostu nie lubię. 
48. Nie cierpię sprzątać, uchodzę za bałaganiarę, choć w kosmetykach zawsze jest porządek :D. 
49. Technologia mnie nie lubi, szczególnie komputery i laptopy. W swoim życiu miałam już trzy komputery stacjonarne oraz dwa laptopy. 
50. Strasznie nie lubię oglądać polskich filmów, ale mój chłopak mnie przekonuje czasami i aż tak źle nie jest. ;) 


Uff, skończyłam! Łatwo nie było, ciężko mi przychodzi pisanie o sobie. 

9 komentarzy:

  1. Jestem w szoku ze na tyle tamatow mamy podobne zdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. tak jak Ty jestem jedynaczką i zawsze chciałam mieć starszego brata:)
    naprawdę schudłaś 30kg? wow, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, udało mi się zrzucić te nadmierne kilogramy. Dziękuję :*

      Usuń
  3. Gratuluję 30 kilogramów w dół. Napisz jak to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Może zrobię kiedyś osobny post, choć wielką sztuką to nie było.

      Usuń
  4. pewnie ciężko masz na prawie ja skończyłam administrację też w Toruniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno są to wymagające studia, a nauki jest co nie miara. Nie narzekam jednak :).

      Usuń
  5. ja tez miałam zerwanie ścięgno!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.