Moje ulubione, niedrogie soczewki. :)

09:35
Ostatnio pisałam Wam same recenzje, nawet nie wspominając co u mnie. Wybaczcie. Udało mi się zakończyć sesję w połowie marca i obecnie jestem względnie wolna. Względnie, ponieważ 22 maja zaczynam kolejną batalię, a materiału jak zwykle ogrom. Wszystko jednak da się zrobić ;). Robię postępy w zapuszczaniu włosów, w porównaniu do lutego, kiedy je ścinałam, czuję już różnicę w ich długości, ale także w kondycji. A tak po za tym to wszystko jest w najlepszym porządku, a życie toczy się swoim pięknym rytmem. 
~~~~


W dzisiejszą, odrobinę zachmurzoną niedzielę zapraszam na luźniejszy post, ponieważ nie jestem specjalistą od soczewek, a tym bardziej okulistą czy optometrystą. Soczewki zaczęłam nosić dla mojego komfortu. Uważałam, że w okularach wyglądam źle, ponadto było w nich bardzo niewygodnie, szczególnie zaczęło mnie to razić, jak poszłam na studia. Jestem krótkowidzem, czyli noszę minusy, a dokładniej -1,5 na każdym oku. Problemy z wzrokiem zaczęły się w ostatniej klasie podstawówki, skarżyłam się rodzicom, że ,,nie widzę tego co daleko". Wtedy była to bardzo mała wada -0,5 na każdym z oczu. Dostałam oczywiście okulary, a ja jako uparciuch ich po prostu nie nosiłam, a wada postępowała. Trzy lata później było już -0,75, po kolejnych trzech -1,50. Dopiero teraz po latach wiem jaki duży błąd popełniłam, zaniedbując tę sprawę i psując sobie wzrok coraz bardziej. Obecnie zwracam dużą uwagę na tę sprawę, a wada od półtora roku pozostaje ta sama.
Będąc na jednej z wizyt kontrolnych u okulisty poprosiłam o dobranie soczewek kontaktowych, co jest bardzo ważne, gdyż nikt nie powinien dobierać sobie ich sam, nie znając swojej średnicy i innych wymiarów. Jak już dostałam ,,zgodę" na noszenie, to zaczęłam poszukiwania soczewek idealnych. Przez ten czas trochę ich było. Zaczęłam od słynnych Air Optix Aqua, które niestety nie przypasowały moim oczom. Straszliwie zachodziły mgłą, a po pewnym czasie nawet podrażniły mi oczy, przez co byłam zmuszona powrócić do okularów na jakiś czas. Kolejna dłuższa historia związana jest z AquaView. Byłby idealne, gdyby nie fakt, że nie wytrzymywały miesiąca. Zapas zakupiony na 3 miesiące, starczał na zaledwie półtora, czy dwa noszenia. W końcu po wielu wojażach trafiłam na niedrogie, bo 6 sztuk kosztuje 39,90, Horien Disposable. Kupuję je tutaj, a potem odbieram w stacjonarnej wyspie, znajdującej się z Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy. Odkąd je noszę nie mam żadnych problemów z oczami. Są one bardzo cieniutkie oraz delikatnie zabarwione, przez co są praktycznie niewidoczne i dopóki się ktoś sam nie zdradzi, druga osoba nawet nie zauważy, że nosi soczewki kontaktowe - zdarzyło mi się to parokrotnie.  Po całodziennym noszeniu, nie czuję żadnego dyskomfortu czy suchości. Jedyne co zostało mi po noszeniu okularów, to wykonywanie makijażu powiększającego oczy, który wręcz uwielbiam. 


Szczerze polecam wypróbować, jeśli posiadacie zgodnie z nimi wymiary oraz szukacie czegoś dobrego i niedrogiego zarazem.
A jaka jest wasza historia? Soczewki? Okulary? A może nie macie wady? :)
Miłej niedzieli życzę Słoneczka! :* 

11 komentarzy:

  1. Ja teoretycznie nie mam wady wzroku, ale z drugiej strony na profesjonalnej kontroli czy mam jakąś wadę czy też nie byłam HOHO czasu temu, więc równie dobrze, mogę mieć jakąś nieznaczną. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie odczuwasz różnicy to możesz nawet nie mieć wady :).

      Usuń
  2. Naprawdę tanie... szok. Sama nie noszę soczewek tylko okulary do czytania, komputera itd... jednakze chyba juz czas w moim przypadku na jakas wizyte kontrolną ;))

    http://blog-anaid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizyta kontrolna to obowiązek, szczególnie jeśli posiada się wadę wzroku :).

      Usuń
  3. Rowniez nosze soczewki ale na zmiane z okularami, ktore niedawno bardzo polubilam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet na zmianę nie mogę nosić, nie znoszę swoich okularów :D.

      Usuń
  4. Ja noszę właśnie te air optix aqua, u mnie spisują się bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie zawiodły :(, ale nie mówię że na wszystkich oczach tak się dzieje. :)

      Usuń
  5. Ja kupuję soczewki i płyn w Rossmannie, polecam również są tanie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety muszę wybrać się do okulisty, bo coraz gorzej widzę :( jednego jestem pewna, napewno wybiorę soczewki zamiast okularów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety używam drogich soczewek
    mam niewymiarowe oko

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.