Ziaja, Bio Olejki, Krem na dzień do skóry wrażliwej i mało elastycznej z olejkiem z pestek winogron

08:45
Szybciutko wrzucam nowy post i wracam do nauki. Jutro mam egzamin z Doktryn polityczno-prawnych, więc trzymacie za mnie kciuki! :)
~~~~

Powinnam tą recenzję napisać co najmniej kilka tygodni temu. Za każdym razem jak się za nią zabierałam, to nie mogłam słowami określić tego produktu. Nie można być jednak mięczakiem :D.
Kupiłam ten krem ze względu na to, że nie miałam nic, co nadawałoby się pod makijaż. Skutecznie zachęcona opisem produktu, trafił do mojego koszyka, mimo że nie posiadam skóry wrażliwej, ani mało elastycznej. 



Opis producenta:
Nawilżający krem z naturalnym olejem z pestek winogron. Zapewnia efekt stabilnego poziomu nawilżenia skóry. Wyraźnie uelastycznia naskórek. Skutecznie łagodzi podrażnienia. Chroni przed promieniami UV i przedwczesnym starzeniem. Ochrona niska SPF 6. Stanowi doskonały podkład pod makijaż. 

Skład:Skład: Aqua (Water), C12-15 Alkyl Benzoate, Octocrylene, Caprylic/Capric Trygliceride, Glycerin, Glyceryl Stearate Citrate, Steareth-2, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Dimethicone, Methylene Bis-Benzotriazolyl Tetramethylbutylphenol, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Sodium Acrylate/Sodium Acryldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 80, Sodium Polyacrylate, DMDM Hydantoin, Methylparaben, Ethylparaben, Parfum (Fragrance), Linalool, Citronellol, Limonene. 

Ziaja wypuściła na rynek serię z olejami, w której znajdziemy produkty do twarzy, rąk i ciała z olejem z awokado, z olejem arganowym oraz pestek winogron.
Kremik kupujemy w tradycyjnym dla marki Ziaja opakowaniu, prostym, białym i plastikowym. Kiedy odkręcamy wieczko po raz pierwszy, wita nas folia zabezpieczająca. 75 ml kremu za jakieś 8-9 zł to ogromna ilość, i się szczerze zastanawiam kiedy ja to zużyję, gdyż jest ze mną od października/listopada, a mam wrażenie że nic nie ubyło z opakowania.
Ma bardzo przyjemny, słodko-kwaskowaty zapach, który nie jest duszący, a i nie zauważyłam, by jakoś specjalnie na buzi się utrzymywał.
Konsystencja kremu jest bardzo gęsta, ale przy tym lekka. Jak postawimy opakowanie do który nogami, nawet z otwartym wieczkiem, to pozostanie na miejscu. Przyjemnie, szybko się rozprowadza i wchłania, dzięki temu rzeczywiście nadaje się pod makijaż.
Co ze składem? Zależało mi na czymś co nie będzie posiadało parafiny, więc jej tutaj nie znajdziecie. Olej z pestek winogron zgubił się mniej więcej gdzieś w połowie tej wyliczanki. Łagodzący podrażnienia panthenol, gliceryna na początku składu i nasze kochane parabeny również są, ale trzeba przyznać, że tragedii nie ma ;). Niska ochrona w postaci SPF 6 to lepsze rozwiązanie niż żadne i zawsze będę to powtarzać. 

Skóra po tym kremie staje się miękka oraz uelastyczniona, przy regularnym stosowaniu oczywiście. Pozostawia subtelną warstwę i moja buzula się po nim troszeczkę świeci. Nie powoduje żadnego zapychania, czy podrażnień, gdyż jest naprawdę bardzo delikatny w swoim działaniu, tyczy się to również nawilżania. Moja skóra w zimę potrzebuje niestety więcej, ze względu na przesuszenia i suche skórki, a ten kremik sobie z tym nie radzi. Wiecie, że ostatnio musiałam uporać się ze sporym wysypem niespodzianek. Mogłam siedzieć w domu na szczęście, postawiłam na delikatną pielęgnację ze złuszczaniem i odniosłam wrażenie, iż krem w malutkim stopniu łagodził te wszystkie podrażnienia oraz zaczerwienienia, które wystąpiły. 

Czy go polecam? Jeśli macie skórę mało wymagającą i wystarczy wam krem o delikatnym działaniu to owszem. Ja, potrzebuję czegoś więcej, więc stał się dla mnie zwykłym średniczkiem, mimo wielu plusów. 

Dziewczyny! Jakieś propozycje kremu pod makijaż o dobrym nawilżeniu? ;) 

12 komentarzy:

  1. Powiem szczerze, że go nie znam, ale z doświadczenia wiem, że kremy z Ziaji ą dobre, ale nie nawilżają w sposób jakiś wielce cudowny i z tego co piszesz, chyba nie zadowoliłby mnie na 100 procent :) Buziole i zapraszam przy okazji na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  2. kremy z Ziaji sa swietne i tanie uwielbiam je ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie się nie sprawdził i nigdy go nie kupię, polecam oeparol krem intensywnie nawilżający znajdziesz w aptekach za około 18 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo! :D dziękuję za propozycję, będę musiała czegoś poszukać :*

      Usuń
  4. Tego kremu nie miałam, ale produkty Ziai jakoś lubię. Nie mają może spektakularnego działania, ale krzywdy mi nigdy nie zrobiły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie też bardzo lubię ich produkty, ale chyba oczekuje czegoś więcej w działaniu :)

      Usuń
  5. Z tej serii mam krem do rąk jeszcze nie używany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam produkty ziaji ale tego kremu jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kremik zdecydowanie nie dla mojego typu cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kupuję produktów z Ziaji, ponieważ kilka razy mnie zawiodły i... przestałam ufać tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uuwielbiam produkty ziaji :) Nie uczulają i przede wszystkim nie testują na zwierzętach. Jest to nasza polska Firma,która wprowadza coraz to ciekawsze produkty :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.